Gå til innhold

Premiere/Movie m2:Eksport til videokamera-problem

Anbefalte innlegg

Eg har no hatt dv-videokamera i litt over ein mnd. Eg har spelt inn og eksperimentert uhemma og fem kasettar er fulle. Mesteparten er berre privat tull. Tenkte å klippe og gjere litt fargejusteringar og kanskje leggje til transitions i Premiere Pro, dernest eksportere tilbake til tape.

I ca fire minutter med avspeling på pc -> opptak på camcorder, går alt fint og flott. Men så byrjar biletet på camcorder å hakke og hoppe. Lyd er fin.

Har prøvd å eksportere både timeline og avi-fil som eg laga av timeline. Har prøvd det samme i både premier og Movie maker 2.

Programma rapporterer ikkje droppa frames

Specs.: JVC GR-DVX707 camcorder. AMD XP 1700 (1500mhz), 512 MB SDRAM (billig RAM), hovudkort: ECS K7S5A (har ikkje oppdatert BIOS på eit par år). 60GB IBM Deskstar HD, Firewirekort: STLab (biligaste til Komplett akkurat no). Windows XP

I og med at to uavhengige videoprogram gjev same resultat, reknar eg med at det er Windows el hardware problem.

Kan nokon hjelpe?

Endret av knatt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ahhh.,

det var ikkje det svaret eg ville ha ;)

Men det er nok mykje i det. Likevel meinar eg å ha sett heimelaga kortfilmar som er produsert med tilsvarande programvare og dårlegare hardware. Det gjekk da an an å spele tilbake redigert video frå pc til videokamera for tre år sidan når min PC var hot!? :hmm:

og koding: meinar du rendering? Det har eg gjort på førehand.

Ein eg prata med i fylla sa noko om at kanskje det var for mykje informasjon i det signalet som ver sendt tilbake til kameraet. Altså MEIR informasjon enn kva kameraet først sendte til pcen. At eg må justere eksportinstillingane eller nokke. Men dette veit eg ikkje nok om.

anyone?

Lenke til kommentar

Hvis du lagret filmen som dv-type 2, så kan ikke den uten videre sendes tilbake til kameraet. en type 2 fil er bearbeidet litt i forhold til en type 1, som kameraet egentlig bruker. Det finnes programvare for å konvertere fra type 2 til 1, prøv dette før du sender det tilbake til kameraet.

Lenke til kommentar

Har du en eller to hardisker? Hvis du har en så kan det være problemet. Du bør ha en separat hardisk for systemet og programmene (Windows og Premiere f.eks) og en annen for media data. Ellers tror jeg maskinen klarer det meste, du trenger ikke oppgradere specs på den. Prøv sette inn en ny hardisk.

lykke til

Stig,

Lenke til kommentar

Vilken versjon av Premiere har du?

Jeg erfarte selv at med 6.0 måtte jeg legge inn en oppdatering(6.01?) for at ting ikke skulle hakke. Kjører PIII 450 uten hakk og hopp, så jeg tror nok at din maskin skulle klare det. Problemet mitt er at ting går treeeeeegt.

Jan F.

Lenke til kommentar

For å være sikker på om problemet har med dv-type å gjøre kan du ta en enkel test. overfør et par minutter til harddisken og sørg for at filmen lagres som dv-type 1. prøv deretter å eksporter dette tilbake til kameraet, dv-type 1 skal som sagt kunne eksporteres tilbake til alle kameraer med dv-inn uten problemer. hvis dette går får du søke på nettet etter konvertere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...