nomercy15 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hei! Satt å surfet litt rundt på hard disken hær i går...og hær presterer jeg på en eller annen dom måte å slette noen av filene mine..noen filmer fra sommeren..lurte da på om noen av dere vet om noen programmer som kan gjenopprette data?har hørt om slike Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hei!Satt å surfet litt rundt på hard disken hær i går...og hær presterer jeg på en eller annen dom måte å slette noen av filene mine..noen filmer fra sommeren..lurte da på om noen av dere vet om noen programmer som kan gjenopprette data?har hørt om slike har hørt om det men husker ikke hva det heter hadde det på pcen min før var en kammerat som fiksa det for meg. jeg hadde klart og formater feil disk så jeg mista aller bilde minne fra somern og masse annet som var vikitg Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 mm..det samme gjorde jeg..får bare håpe på at noen husker navnet på det da Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Er mange tråder her på forumet om dette temaet, så er bare å bruke søkefunksjonen så finner du navn på ganske mange programmer. Lenke til kommentar
Maika Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Prøv denne: http://www.recovermyfiles.com/ Har sett fri software, husker ikke hvor, søk rundt med "diskrecovery" Lenke til kommentar
edahl Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 takk, da lærte jeg om søke funksjonen og er ny på dette forumet, og aner ingen ting om overskrifter osv. håper bare på hjelp jeg :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå