Manfred Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Sitter her og tumler med litt stasj. Har fått skrevet ut endel vha PrintDocument og slikt. PrintDocument pd = new PrintDocument(); pd.PrintPage += new PrintPageEventHandler(pd_PrintPage); osv... Det har funket greit til nå, i og med at jeg kun har skrevet ut lister fra en database. Men nå skal jeg til å skrive egendefinerte brev som er lagret i rtf. noen som har en god ide til hvordan jeg kan løse dette med all formatering av skriften og slikt? hadde vært kos om det hadde vært en .PrintRtf i RichTextBox eller noe slikt, men den gang ei hehe... uansett. noen som har noen gode tips her? Lenke til kommentar
TAFT Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hvis du har Office/Word installert kan du bruke word (programmatisk selvsagt) til å skrive ut, evt til en fil (device dependent) som du dumper til skriveren fra app'en din. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Vil egentlig ikke binde meg til å bruke en annen applikasjon for å skrive ut et dokument fra applikasjonen min, hvis jeg kan løse dette på en annen måte. Noen andre som har noen forslag? Lenke til kommentar
hanest Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Skal du skrive ut riktig fra en rtfbox bør du implementere FormatRange i kontrollen din. Da har du kontroll med X og Y i forhold til hva slags skrifttype du har. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 på fisketur eller? denne er gammel den... løste det på en måte... skrev en helt egen utskriftsfunksjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå