Domino Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/article762617.ece Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 i second that!!! nerder burde ikke taes som avsosiale tullinger og friker, men som de engasjerte og evnerike personene de er. tror jeg hører HVER dag at jeg burde slutte med min altoppslukende hobby, nemlig alt med en mikrobrikke. nå får det ****** meg være nok!!!!!!!!! hvorfor klager ikke noen på fotball??? det er jo i prinsipp bare en gjeng mannfolk som løper frem og tilbake på et rektangulært omårde og prøver å sparke en ball... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hvorfor klager ikke noen på fotball??? det er jo i prinsipp bare en gjeng mannfolk som løper frem og tilbake på et rektangulært omårde og prøver å sparke en ball... Jeg klager på fotball. Det er treigt og teit. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hvorfor klager ikke noen på fotball??? det er jo i prinsipp bare en gjeng mannfolk som løper frem og tilbake på et rektangulært omårde og prøver å sparke en ball... fotball innebærer bevegelse av kropen (å spille fotball kan være gøy en gang i blant, i STERK motsetning til å se på fotball) men fotball-idioter (først og fremst de som sitter stemplet ned i setet foran tv'n mens det går en kamp på canal plus) DE, er noen man burde klage på. Mange av oss geeks lærer oss jo nyttige ting på data'n. Fks programering, bilder... dessuten kan man lære seg utrolig mye med å bruke internett (ikke bare om data, men og generelle ting... folk har en del å lære av oss) og det at vi er sååå usosial er nok en myte. Kan være enig i at vi kanskje ikke er fult så aktive, men det er søren meg ikke så gale så mange skal ha det til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå