Laman Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Jeg mista nettopp den derre dingsen man plugger headsettet i oppi en bolle med vaniljesaus... Hva skal jeg gjøre? Går det an å kjøpe separat eller må jeg kjøpe et nytt live starter-kit? Endret 29. mars 2004 av Laman Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Du får kjøpt headset separat, tror de koster 299,-. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Hvor får jeg kjøpt det da? Så på www.elkjop.no men det var ikke no der. Ikke spør hvordan jeg fikk det til... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ikke spør hvordan jeg fikk det til... Hvordan fikk du det til? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hvordan fikk du det til? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Skal det ikke gå an å vaske all elektronikk med vann så lenge det ikke er koblet til noe som er strømgivende/sendende/førende? I såfall kunne du vasket det og så latt det bli HELT TØRT. Husker vi sølte øl utover insiden på et gammelt elektrisk Yahaha orgel en gang på øvingslokalet. Vi lot det tørke en ukes tid, så plugget vi inn strømmen igjen. Funket som ******! Er verdt et forsøk hvis du har planer om å kjøpe et nytt uansett... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Prøvde i dag og det virket! Flaks at vaniljesaus stivner! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Du burde prøve å få det bort nå som det har stivnet, ellers kommer du til å få et veldig illeluktende headset. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Du burde prøve å få det bort nå som det har stivnet, ellers kommer du til å få et veldig illeluktende headset. Vaniljesaus lukter da godt? Men ikke etter noen uker da. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hvor får man kjøpt det hen? Lenke til kommentar
snikka Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hvor får man kjøpt det hen? Man får kjøpt vaniljesaus i alle dagligvareforretninger i landet. Hvis det var communicater du tenkte på, så får du kjøpt den i de fleste elektrokjeder enten i en startpakke eller enkeltstående. Enhver spillbutikk med respekt for seg selv bør også ha dette. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hvor får man kjøpt det hen? Man får kjøpt vaniljesaus i alle dagligvareforretninger i landet. Hvis det var communicater du tenkte på, så får du kjøpt den i de fleste elektrokjeder enten i en startpakke eller enkeltstående. Enhver spillbutikk med respekt for seg selv bør også ha dette. Skjekka på elkjøp, lefdal og expert sine hjemmesider men fant ikke noe. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hvor får man kjøpt det hen? Man får kjøpt vaniljesaus i alle dagligvareforretninger i landet. Hvis det var communicater du tenkte på, så får du kjøpt den i de fleste elektrokjeder enten i en startpakke eller enkeltstående. Enhver spillbutikk med respekt for seg selv bør også ha dette. Skjekka på elkjøp, lefdal og expert sine hjemmesider men fant ikke noe. På hjemmesiden finner du ikke en gang billige spill. Sjekk i butikken du. Internett oversiktene er ofte "lokale" og/eller missvisende! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Takk for at du ødela livet mitt! Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 De selger det på Siba, Alnabru. Tror jeg skal kjøpe meg et sett Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 De selger det på Siba, Alnabru. Tror jeg skal kjøpe meg et sett Hvor er det? fins det en sånn butikk i Tr.hei m? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Nei. Ser ikke slik ut. Så det også på Komputercity i Sandvika. (Men dette hjelper vel ikke noe særlig ? ) Lenke til kommentar
snikka Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 De selger det på Siba, Alnabru. Tror jeg skal kjøpe meg et sett Hvor er det? fins det en sånn butikk i Tr.hei m? Det er flere steder i Trondheim som selger dette. Som nevt vil jeg tro at de fleste kjedebutikkene selger det (selv om det ikke står på nett), spaceworld og Narvesen øverst i Nordregt selger også. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 De selger det på Siba, Alnabru. Tror jeg skal kjøpe meg et sett Hvor er det? fins det en sånn butikk i Tr.hei m? Det er flere steder i Trondheim som selger dette. Som nevt vil jeg tro at de fleste kjedebutikkene selger det (selv om det ikke står på nett), spaceworld og Narvesen øverst i Nordregt selger også. Takk, du reddet livet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå