ronndi Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) sjekk ut denne så får dere svar. Min erfaring er at det ikke er noe problemer med servicen på slike varer da den blir ivaretatt av eksperter. Jmf. Bilselgere/mekanikere. sitat Din Side:Coop-PCen er helt på linje med andre kvalitets-PCer. Den er velkonfigurert i forhold til målgruppen, og ryddig montert. Den er bygget med standardkomponenter, og er grei å oppgradere, skulle det bli aktuelt. I likhet med RemaPCen fra i fjor fremstår den som et svært kurant produkt. Ok hvis dere lurer: ja, jeg er deleier i coop-kjeden Endret 31. mars 2004 av ronndi Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg er egså deleier! Kjempepc! Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Mmm...kan virke som om det er en del litt såre selvbyggersjeler i dette forumet. Ille at PRIX kan gjøre dette billigere, enn dere kan sjøl ... Hehe - den tanken slo meg og Hvis man skal ha en helt 'standard' kontor-PC uten noen spesielle krav utenom 'normalen' når det gjelder f.eks. grafikkort eller RAM så er det i dag tull å bruke tid på å bygge selv i og med at det ikke er noe å spare lenger. (Hvis man ikke gjør det for moro skyld da). Endret 1. april 2004 av Shimano Lenke til kommentar
TDK Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Medion pc'er har fastlimte cpu'er...... litt kjipt hvis du skal oppgradere... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Medion pc'er har fastlimte cpu'er......litt kjipt hvis du skal oppgradere... Fastlimte Hvordan blir det under-varme Håper de har brukt "spesial"-lim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå