Kimme Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Tatt i betrakting at man kan bruke sitt COOP kort med rabatt på minst 1 % (2 % hvis du har registrert kortet ditt på denne butikken) så er vel dette et kupp. Legg til en god vifte og let etter ett godt flat skjerm kampanje som florerer på nettbutikkene nå for tiden så er vel dette et meget bra kupp? Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Noen som vet om de selger denne i Larvik ? :-D Ellers for å kommentere så er jo opplegget : "kjøp den eller la være"... Noe som kunne vært fint med denne her var om det var "på stedet garanti" slik som komplett har på ferdigbygde pcer.. Edit: men det er det vel ikke.. Endret 30. mars 2004 av Fjodorgrim Lenke til kommentar
MuD Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Lattis, dummeste jeg har sett på lenge. Kraftigere overprisning skal du lete lenge etter... Synes det var en ganske så bra pris jeg. Medion er jo kjempestore i flere land i Europa så noen kvalitetsproblemer utover 'normalen' (alle kan være uheldige) er det neppe. Kan ikke akkurat kalle medion for en kvalitets maskin, kvalitets inntrykket på maskinene er som kvalitets inntrykket på en kaffetrakter til 99,- Kabinett er stygt og søppel PSU er søppel Mus og tastatur er søppel Men det viktigste, selve komponentene er jo av grei kvalitet. Men ser du en medion ved siden av en HP pc så skjønner du hvorfor maskina fra HP er en 1000-lapp dyrere. og Minnet er bare 512ddr PC2700... hadde aldri kjøpt ein pc på prix... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hva har dette med webshopserfaringer å gjøre? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Vel, nå er det vel kjent at Elkjøp får for eksempel HP til å skifte ut modellnavnet for de. Litt annerledes = ingen andre butikker har det, og det er heller ingen offisiell vare fra produsenten. Bankers Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Hva har dette med webshopserfaringer å gjøre? prix.no? EDIT: Ikke min dag i dag... Endret 30. mars 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hva har dette med webshopserfaringer å gjøre? Vel de konkurerer jo med webshoper og databutikker , og ettersom moderater har latt tråden gå skjønner jeg ikke hva du ønsker å oppnå med posten din Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Noen som har en link som virker til denne vidundermaskinen? Litt vanskelig å slenge seg på diskusjonen når alt som er av linker i tråden er nede... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hva har dette med webshopserfaringer å gjøre? Vel de konkurerer jo med webshoper og databutikker , og ettersom moderater har latt tråden gå skjønner jeg ikke hva du ønsker å oppnå med posten din Hva jeg ønsker å oppnå? Det jeg ville ha er et svar på det jeg lurte på. Ikke no tulletøys post som din. Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hva har dette med webshopserfaringer å gjøre? Vel de konkurerer jo med webshoper og databutikker , og ettersom moderater har latt tråden gå skjønner jeg ikke hva du ønsker å oppnå med posten din Hva jeg ønsker å oppnå? Det jeg ville ha er et svar på det jeg lurte på. Ikke no tulletøys post som din. Såvidt jeg kan se så fikk du svar på det du lurte på... Hva dette har med Webshoperfaringer å gjøre... Lenke til kommentar
knutbarnesen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Ja folkens, hva syntes dere om dette En six pack, en grandis og en pc..... ##topic endret av moderator. Byttet bare plass på tittel og beskrivelse - "hva synes dere om dette" er ikke noe od topic - enden## Genialt! Go CooP Det er jo helt overkommelig, og meget bra hw inkludert, så hvorkjøpe pc på internett når du kan kjøpe den på prix? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 altså, denne pcen er jo MYE bedre og MYE Kraftigere enn de maskinene de selger på elkjøp, med unntak av EN eneste maskin! den har R9800... ellers er denne bedre! Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Noen som har en link som virker til denne vidundermaskinen? Litt vanskelig å slenge seg på diskusjonen når alt som er av linker i tråden er nede... I den første posten som er postet finner du en link... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 altså, denne pcen er jo MYE bedre og MYE Kraftigere enn de maskinene de selger på elkjøp, med unntak av EN eneste maskin! den har R9800... ellers er denne bedre! Skjermkort betyr sjelden mye for de som kjøper pc på prix Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Noen som har en link som virker til denne vidundermaskinen? Litt vanskelig å slenge seg på diskusjonen når alt som er av linker i tråden er nede... I den første posten som er postet finner du en link... Jeg så jo også det, men etter å ha forsøkt i 30 minutter ga jeg opp å få kontakt med serveren. Virker nå heldigvis. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Synest ikke de skulle selge slikt som PCèr dette gjelder forøvrig for alle slike butikker feks Rema, Rimi osv . Om slike butikker skal begynne å selge alt som er "in" bare for å tjene noen kroner så fører dette til at de undergraver de butikkene som prøver å gjøre dette seriøst og som har en viss service . Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Enig med Snekker'n. Markedet har alt for lenge bare dreid seg om pris, pris, pris. Men hvis bransjehandelen blir oppspist av useriøse box-pushere, vil kundene til syvende og sist måtte lide. Lenke til kommentar
petterøes Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Synest ikke de skulle selge slikt som PCèr dette gjelder forøvrig for alle slike butikker feks Rema, Rimi osv . Om slike butikker skal begynne å selge alt som er "in" bare for å tjene noen kroner så fører dette til at de undergraver de butikkene som prøver å gjøre dette seriøst og som har en viss service . Dette er nok bare en natrurlig utvikling lik den som har skjedd på f. eks mobiltelefoner. Det er vel idag få som reagerer på at du kan plukke opp en ny mobil på Narvesen. Men jeg husker jeg kjøpte min første mobil hos faghandel, en brukt telefon til 15000 kr (ny pris 45000 kr og 4 kg tung). Fremdeles finner du faghandlere også i mobilbransjen, men som for data blir disse mest for proffmarkedet og større firmaer. Privatkunder betjenes likegodt av Narvesen og supern. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Tja, når kommer disse "super-maskinene" i salg? Det står at de kommer i salg på Østlandet, så det inkluderer vel ikke Tromsø, men ikke misforstå meg...! Hadde ikke tenkt og kjøpe..! Men kunne jo alltids blitt artig og sett på en slik maskin i "aksjon", lurer på hva den benchmarker:p Endret 31. mars 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
dejavu5757 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Mmm...kan virke som om det er en del litt såre selvbyggersjeler i dette forumet. Ille at PRIX kan gjøre dette billigere, enn dere kan sjøl ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå