Pantera Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hei Har lenge irritert meg over plasseringen av 'Hjelp og støtte' på startmenyen i XP. Noen som veit hvordan jeg kan få fjernet denne derfra? mvh Pantera Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) HeiHar lenge irritert meg over plasseringen av 'Hjelp og støtte' på startmenyen i XP. Noen som veit hvordan jeg kan få fjernet denne derfra? mvh Pantera Høyreklikk på oppgavelinjen og velg egenskaper. Gå til startmeny og velg endre (for den startmenyen du har) Der går du inn i avansert og fjerner haken for Hjelp og støtte Endret 29. mars 2004 av TCi Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Høyreklikk på startmeny/oppgavelinje - velg egenskaper (properties) Velg faneark Startmeny og trykk på Customize(eng) Velg faneark Avansert og trykk vekk Help & support fra listen over "Start meny items" (Husker ikke alt på norsk ) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Høyreklikk på startmeny/oppgavelinje - velg egenskaper (properties)Velg faneark Startmeny og trykk på Customize(eng) Velg faneark Avansert og trykk vekk Help & support fra listen over "Start meny items" (Husker ikke alt på norsk ) slo deg Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Yupp - jeg sliter litt med å lete etter norske ord i Win2k som er engelske i XP - spesielt når de ikke er der ... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Høyreklikk på oppgavelinjen og velg egenskaper. Gå til startmeny og velg endre (for den startmenyen du har) Der går du inn i avansert og fjerner haken for Hjelp og støtte Hmm....når jeg går inn på 'Avansert', kommer bare Utforsker opp.... Får ikke valgt bort noe her.... Bruker XP Home Ed. Norsk (Klassisk start-meny...) mvh Pantera Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Okey. Da må du åpne Hjelp og support og kjøre følgende søk: "Hvordan fjerne Hjelp og support fra startmenyen" (Jeg har aldri brukt annet enn Pro...) Endret 29. mars 2004 av DieBert Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Tror ikke det er mulig å fjerne den i den klassiske start menyen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå