Gå til innhold

Mafia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

I en kald verden der horder av uskyldige mennesker blir drept hver dag, irriterer jeg meg i større grad over din bruk av 'z' og 'x' enn over mafiadrap på ungpiker. Urovekkende? Jepp.

Men, seriøst så trodde jeg at slike mafiaoppgjør på åpen gate hørte tidligere tider til.

Lenke til kommentar

Jeg fordømmer mafiavirksomhet og synes det er forferdelig at uskyldige mennesker skal bli drept slik. Men vi må fokusere på de virkelige problemene. I Afrika og andre fattige steder dør millionvis uskyldige. Dette er millionvis med tragedier, negere og fattige har like mye følelser de og. Saker som dette (drapet) blir overdeminsjonert i media og ressurser og prorieteter blir fokusert rundt saker som dette.

En manns død er en tragedie, en millions menneskers død er kun en statistikk

Lenke til kommentar

Helsiken dette er noe av det beste eg har hørt på leeenge!

Men tilbake til topic: Dette er ikke uvanlig i italia og andre steder i verden. Skjønner ikke korfor det kommer opp nå.

Lenke til kommentar

Det er ikke en stor sak, er rett og slett minimalt å blåse opp, men hey... vi kjenner da alle VG? OG ikke minst viser dette også den makten som VG sitter med at de klarer å få drapet på en 14 år gammel jente til å sette sinnet i kok hos enkelet som blir forbannet over dette, men som samtidig glemmer at mens han leste artikkelen så døde over 30 000 mennesker rundt omkring i verden (leste noen 300 000 så leste de sikkert rett)...

Shame on VG, shame on de som bryr seg om DEN saken, kontra andre ting som skjer her i verden, og shame on me for å bry meg om at dere bryr dere om uvesntlige ting :p

Lenke til kommentar

Helsiken dette er noe av det beste eg har hørt på leeenge!

Et gammelt ordtak funnet opp av Benito Mussolini.

Politiet i Italia er forøvrig allerede en halvmilitær organisasjon som til daglig er bevæpnet med automatvåpen. Rettsapparatet der nede antar at du er skyldig inntil det motsatte er bevist. Dette er pga. de voldelige metodene mafiaen opererer med, og pga. all korrupsjonen.

Lenke til kommentar

Silvio Berlusconi "er" mafiaen i Italia. Han er også landets president, viktig i EU, styrtrik og noe utsabil. (Viser til flere episoder på EU-møter, som den med nazi-filmen)

Silvio Berlusconi er pga alt dette en meget farlig mann. Han bør absolutt miste sine verv, og kanskje også bures inne. :yes:

Lenke til kommentar

Uff, ikke bra egentlig. Selv om jeg på en måte liker Mafia. Ikke akkurat tingene de gjør, men heller "mafia-atmosfæren". Er dritkult i filmer som "The Godfather" og i spill som "Mafia". Digger klærne og språket osv. men likevel er alt de driver med forkastelig. Litt dobbeltmoralsk kanskje.. Hehe!

Det som skjedde i Italia nettop var jo rett og slett forferdelig.. Ekkelt...! Hvor utbredt er Mafia i Norge egentlig?

Lenke til kommentar

Slutt å være sarkastisk FiskePinna. Ingen som har påstått noe som helst at dette har med Bush å gjøre, og det har det ikke heller så vidt jeg vet. Bare fordi Bush gjør mye dritt trenger du ikke å ta for gitt at vi tror han er satan og gjør alt vondt her i verden

Lenke til kommentar
Slutt å være sarkastisk FiskePinna. Ingen som har påstått noe som helst at dette har med Bush å gjøre, og det har det ikke heller så vidt jeg vet. Bare fordi Bush gjør mye dritt trenger du ikke å ta for gitt at vi tror han er satan og gjør alt vondt her i verden

Noen skjønte ikke ironien i Fiskepinnas innlegg.. :roll:

Lenke til kommentar

Ironi er en fin fisk.

Lenke til kommentar

Noen skjønte ikke ironien i Fiskepinnas innlegg.. :roll:

Nå skal det sies at sarkasme er en form for ironi....

Lenke til kommentar
Regner med at det er Bush sin feil, og den store ###### ****** USA som har laget mafiaen i et ledd for å vinne markedsandeler i Napoli Pizza GmbH.

Samme hvor troverdig innlegget ditt virker å være så nok ikke USA og Bush betydelig innblandet i mafiavirksomhet i Italia, du slipper nok å forsvare ham i denne saken, heldiggrisen.

Lenke til kommentar
Den Røde Tsar : Hvordan våger du å vise deg på dette forum? Har du ikke nok med å stjele og voldta?

Moderatorer! Se ikke i nåde på dette skitne mennesket. I min mening burde han vært borte herfra for lengst!

Lyke til videre, ha en god reise og en enda bedre ferie Adolf :thumbs:

Jeg har vært her lenger enn deg, og det der var rein flaming,som sagt, god reise...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...