Josh! Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg har ei ganske treig internett-forbindelse(ISDN 64kbps) så det kan ta veldig lang tid på store fil-nedlastninger. Jeg lurte på om det finnes et program som gjør det mulig å laste ned litt og litt av store filer(f.eks. spill demoer). F.eks.:Hvis jeg skal laste ned ei fil som er 60MB, så kan jeg laste ned 10MB, koble fra internett, og neste gang kan jeg starte på nedlastningen der jeg sluttet. Finnes et slikt program? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 tenker at det du ser etter er å bruke opera nettleser som gjør det mulig, eller så har du jo bittorrent (hvis du laster ned .torrent-filer) ellers så har du jo flere alternativer, som f.eks: Download Accelerator... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har ei ganske treig internett-forbindelse(ISDN 64kbps) så det kan ta veldig lang tid på store fil-nedlastninger. Jeg lurte på om det finnes et program som gjør det mulig å laste ned litt og litt av store filer(f.eks. spill demoer). F.eks.:Hvis jeg skal laste ned ei fil som er 60MB, så kan jeg laste ned 10MB, koble fra internett, og neste gang kan jeg starte på nedlastningen der jeg sluttet. Finnes et slikt program? Det er et program som heter flashdownload eller jetcar. Der det er mulighet å laste en vanligfil raskere og forsetter nedlasting ved brudd Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jetcar har byttet navn til flashget. Man finner det her. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Lightning Download fikk best karakter på cnet/download.com, så det bruker jeg. www.lightningdownload.com Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 GetRight?? Ja GetRight høres ut som det han er ute etter.. Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Bruk Opera! Har jo downloadmanager innebygd. Men for at resume skal funke (gjelder alle downloadmanagere) må serveren du laste ned fra støtte dette(resume) Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Feilpost. Dette er programvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg