Gå til innhold

E700

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm... har ikke mobilen her men kan prøve å svare uten å se :yes:

har aldri brukt mer enn halvparten av lagringsplassen i albumene, og tror jeg har rundt (minst) 100-eller mer vga bilder..

til sammen har jeg tatt over 700 bilder men har sletta ganske mange da..

men tror ikke det er noen som ikke blir fornøyd med lagringsplassen til e700 :yes: det er plass til mye

sikkert noe lignende exstasy sier :)

Lenke til kommentar

Det er ikke plass til SÅÅ mange bilder da.. Har fått beskjed om at det er fullt to eller tre ganger, og da har jeg måttet slette noe. Har 42 på mine bilder,88 på album 1 og 44 på album 2. Så det er bare rundt 200 bilder det er plass til.

Lenke til kommentar
Det er ikke plass til SÅÅ mange bilder da.. Har fått beskjed om at det er fullt to eller tre ganger, og da har jeg måttet slette noe. Har 42 på mine bilder,88 på album 1 og 44 på album 2. Så det er bare rundt 200 bilder det er plass til.

men det er ganske mange til å vere mobiltelefon da.. (uten minnekort og sånn) :yes:

Lenke til kommentar

Det vi kommer frem til her er at e700 har et enormt minne til telefon og være. Men det er ikke bare bilder som tar plass det er mms etc (gidder ikke og skrive alt). I verstefall vist du får fult minne så er de bare og tanke over blidene via en datakabel!!!

Lenke til kommentar
Det vi kommer frem til her er at e700 har et enormt minne til telefon og være. Men det er ikke bare bilder som tar plass det er mms etc (gidder ikke og skrive alt). I verstefall vist du får fult minne så er de bare og tanke over blidene via en datakabel!!!

minnet er (desverre for noen) delt opp slik at du kan se hvor mye minne du har igjen til java, hvor mye på mms, og bilder og sånn.. du kan ikke akkurat bruke hele de 9 mb minnet til bilder da.. men det er ikke dårlig med plass du får heller.

hvis det blir fullt så kan du da bare kjøpe en datakabel, som WireBoy

sa. viss du ikke vil slette noe av det som er.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...