EspenDL Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Her er de: link link 2 link 3 Legg merke til at kantene er smotha på link 3. Har ikke giddet og jobbe med dem. Hvis dere liker dette best skal jeg gjøre det skikkelig. Gjerne jeg skal skifte til noen andre farger også Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 OK, Takk for hjelpen. Kan gått få litt feedback også, men jeg er ikke ferdig enda Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Den ser litt rippet ut. Litt diverse deler jeg kjenner igjen fra her og der, blandt annet ligner det litt på couter-strike sin offisielle hjemmeside og litt på en som tamilen laget... Grei og oversiktlig! Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Den ser litt rippet ut. Litt diverse deler jeg kjenner igjen fra her og der, blandt annet ligner det litt på couter-strike sin offisielle hjemmeside og litt på en som tamilen laget... Grei og oversiktlig! Det ene bildet helt oppe til høyre er fra couter-strike sin offisielle side. Det er vel lov å bruke bilder? EDIT: Vet ikke om jeg kommer til å bruke uansett. tamilen? hva, hvem? Endret 29. mars 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 synes du skal kutteut den crosshairen i headeren. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 synes du skal kutteut den crosshairen i headeren. Tenkte på akkurat det samme. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Den fonten i menyen er vel i nærheten av noe av det fjerneste du kan komme en passende font på en cs-side. (på den som Verktøysboden linka til). Ser enda klare likheter da. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Den fonten i menyen er vel i nærheten av noe av det fjerneste du kan komme en passende font på en cs-side. (på den som Verktøysboden linka til). Ser enda klare likheter da. Greit PoleCat. Skal forandre farger. Da blir alle fornøyd. hehe Skifte font, ok. Endret 29. mars 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Den fonten i menyen er vel i nærheten av noe av det fjerneste du kan komme en passende font på en cs-side. (på den som Verktøysboden linka til). Ser enda klare likheter da. Greit PoleCat. Skal forandre farger. Da blir alle fornøyd. hehe Skifte font, ok. For all del, men det er alltid greit om en gir et lite vink først vet du. Bare gjør som du vil du. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Ja. Det jeg gjorde sist gang skal ikke gjenta seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå