Midnight_walker Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 "Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwll Llantysiliogogogoch": Landsby i North Wales Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Sjokoladekjeksfabrikkssjefassistentopplæringsleder Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 storbyforurensingsproblematikken Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ellers er REGNINGER det lengste norske palindrom - dvs. ord som er det samme stavet baklengs. Litt artig Hmm... Derfor vi aldri blir kvitt de Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Krungthepmahanakornamornratanakosinmahintarayutthayamahadilokphopnopparatrajathaniburiromudomrajaniwesmahasatharnamornphimarnavatarnsathitsakkattiyavisanukamprasit By i Thailand. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Søndagettermidagskaffeslabedasdiskusjonskvinneforening Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Krungthepmahanakornamornratanakosinmahintarayutthayamahadilokphopnopparatrajathaniburiromudomrajaniwesmahasatharnamornphimarnavatarnsathitsakkattiyavisanukamprasit By i Thailand. Bangkok, med andre ord? Mitt bidrag: Is. Edit: Dei fleste Thaiarar seier som oftast Krung Thep i staden for Bangkok, det er ihvertfall det eg har erfart. Endret 7. mai 2005 av Earendil Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 fylkesspissfindighetsrettsak lørdagsfyllesjukeangst monogamirettsykepleier aspergersautisme Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Glassplanbombeskivesiktepanel Det var en innretning i bombesiktet til det nå så velkjent Boeing B-17 "Flying Fortress" Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Lørdagsmagasinkryssordavhengige Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis substantiv . et ord som betyr å ha sykdommen som du får av å innhalere silica. pneumono - lunger ultra - ekstremt microscopic - liten silico - silikon volcano - vulkanske stoffer coni - dust (det greske ordet som betyr støv) osis - smittet med Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Messingblåseinstrumentreperatørassistentstillingssøknaden Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Overflatebehandlingsmiddel (sånn som er utenpå drops og sukkertøy ) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Høyesterettsjustituarius (tror det staves slik) Tror det er den lengste tittelen jeg har hørt iallefall "Høyesterettsjustitiarus" er vel korrekt. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Appelsinmarmeladefabrikkarbeider ganske morsomt, men det var faktisk det første ordet jeg tenkte på når jeg så denne tråden.... Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Et par norske ord som jeg synes er gøyale: barkhausensvingninger acetonylklorbenzylhydroksykumarin (og ja, ordet er norsk, sjekk selv) heksatestibiopanikkelitt ord som ikke er lange, men som er gøyale: herpe fable ytterskott kantine torden ord som ikke er lange, og heller ikke særlige gøyale: av kasse aldri Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Høyesterettsjustituarius (tror det staves slik) Tror det er den lengste tittelen jeg har hørt iallefall "Høyesterettsjustitiarus" er vel korrekt. Nei, ordboken sier høyesterettsjustitiarius. Endret 8. mai 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Høyesterettsjustituarius (tror det staves slik) Tror det er den lengste tittelen jeg har hørt iallefall "Høyesterettsjustitiarus" er vel korrekt. Nei, ordboken sier høyesterettsjustitiarius. OK, da glemte jeg i-en, men det var egentlig ikke den jeg prøvde å pirke på. Du skrev "justituarius". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå