Andyax Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hei. Vi er en norsk Halo-klan som trenger medlemmer til vår klan. Vi er med i ligaer og spiller ofisielle kamper også i cuper. Vi spiller mot klaner fra andre land, setter opp taktikker, snakker på chatte\snakke programmer mens vi spiller, så alt blir mye mer morsomt! Er du interissert i å joine Winter Warfare (#wF) så tar du enten kontakt med meg på dette forumet, eller på min mail : andy1442000@hotmail. Jeg håper noen vil joine vår klan, fordi vi skal ha det morsomt Ps. Vi er og har bare norske medlemmer. Vi snakkes Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hmm, du nevnte #wF, men fant det ikke på qnet eller efnet. Eller er det kanskje jeg som tolka det feil Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 hmm, du nevnte #wF, men fant det ikke på qnet eller efnet. Eller er det kanskje jeg som tolka det feil Nei. Vi har ikke noen IRC kanal. Du finner klanen vår på www.clanbase.com. Søk på #wf der. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 hmm, du nevnte #wF, men fant det ikke på qnet eller efnet. Eller er det kanskje jeg som tolka det feil Nei. Vi har ikke noen IRC kanal. Du finner klanen vår på www.clanbase.com. Søk på #wf der. nederst på listen Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 jaja. Men vi er ivertfall blandt de mest aktive i tabellen da Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 jaja. Men vi er ivertfall blandt de mest aktive i tabellen da Lenke til kommentar
frode20 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 hei jeg er kanskje intressert å joine jeg er 21 år da, spiller halo ofte,er best med hagle,maskingevær og bazooka,bra på maskin gevær på biler også ,de som sitter fast i bilen, dere kan nå meg på [email protected] på msn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå