data-alex Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hvordan kan jeg få mappen til å bli iso / .cue / .bin eller lignende? WinISO klarer jo ikke å adde mapper! Noen forslag til andre programmer eller måter å gjøre det på? (Skal starte den i Deamon tools om noen lurte) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Du skal iallefall ikke poste i denne kategorien. Programvare --> Programvarekategori. Flyttes Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hvordan kan jeg få mappen til å bli iso / .cue / .bin eller lignende? WinISO klarer jo ikke å adde mapper! Noen forslag til andre programmer eller måter å gjøre det på? (Skal starte den i Deamon tools om noen lurte) Hvis jeg spiser denne posten rett så vil du lage din egen Iso/bin/nrg fil. Jeg trodde man bare kunne lage iso/bin/nrg filer utifra en cd. Image er en nøyaktig speiling av cd-en. Lenke til kommentar
data-alex Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Det kan godt hende Men jeg skal i alle fall ha en mappe til å kunne bli tatt som en cd! Trenger ikke deamon tools.. Men hadde vært bra om det gikk! For jeg har et spill som jeg vil/må åpne som CD-rom.. Bare mappe blir tatt som en Cd-Rom så er det greit! Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Kan du ikke brenne mappen til en DVD RW - også bruke et eller annet program for å lage ISO/"noe annet" fil etterpå ? Lenke til kommentar
data-alex Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 hehe Joda.. men da må man ha DVD brenner osv;) Men nå har jeg det! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Du kan ikke lage mapper på harddisk om til ISO-filer. Hele greia med å lage ISO'er er basert på å rippe den strukturen som ligger på en CD. Systemet fungerer rett og slett ikke hvis den ikke har noe å rippe fra. Får ikke valgt HVA man skal gjøre om til ISO, bare velge hvilken CD-stasjon du skal lage ISO'n fra. Så du må nok gjøre det den andre veien, først brenne det du vil ha på CD/DVD, og SÅ lage iso-fil av den. Endret 31. mars 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå