Nimda Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 "Men hvis du alikevel vil kjøre en slik fordeling, vet jeg ikke om annen metode enn QoS, Quality of Service. Dette er en funksjon for å tildele tjenester og protokoller prioritet og båndbredde over andre tjenester og protokoller, og tar jeg ikke feil kan man prioritere IP adresser også." <--- Hvor kan jeg få tak i dette? Lenke til kommentar
erlendr Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Har du Windows XP kan du legge til QoS som en tjeneste. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Det må støttes hos ISP også. Er ganske sikker på at f.eks Telenor ikke støtter dette. Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 29. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2002 ok da ser det vel håpløst ut for meg da :sad: the jackal er du med i [ToS]? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 [ToS] ?? Er det en eller annen clan i CS eller noe slikt eller?? Er nok ikke det, selv om jeg også heter The Jackal når jeg spiller CS. Blitt en liten stund siden nå da. Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 29. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2002 ja det er en klan i cs som jeg er member i. Og der er det en fyr som heter [ToS]The_Jackal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå