Martin A. Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Er det noen av forumets brukere som har hatt prosjekt i parabolanlegg i KSA. Emnene er å finne reciever, parabol, velge kanalpakke, forklare virkemåte, velge tv og sette en pris på det hele. Det jeg mangler er virkemåte, så vis du tilfeldigvis vet hvor jeg kan finne ut det, eller du har gjort det selv. så vær så snill å legg det ut her, eller send meg en PM Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Ja du benytta sjansen til å få et innlegg ja .. og nei, det virker ikke helt sånn :!: Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Jo. Tor har rett. En parabil motar signaler fra en satelitt, ikke sola Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 En parabil motar signaler fra en satelitt, ikke sola Du har tydeligvis ikke peiling på paraboler (eller hva, Tor?). Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 er da vel ikke så mye anna enn att du får et digitalt signal fra en satelitt som du mottar med tallerkenen uttpå veggen din eller hvor du nå føler for å ha den å så går det litt hit å dit å så ut på skjermen din. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 En parabil motar signaler fra en satelitt, ikke sola Du har tydeligvis ikke peiling på paraboler (eller hva, Tor?). Åja, så det er sola som gir oss Playboy channel da eller?! Lenke til kommentar
zed Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 En parabil motar signaler fra en satelitt, ikke sola Du har tydeligvis ikke peiling på paraboler (eller hva, Tor?). Nei ser ikke sånn ut. Lagde en ny tegning MERK : Sola = ALien ! Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Lol da eller?! Det er snakk om tv, ikke den j**** internetten til TG Du går vel Allmenn du eller? EDIT: Nå får du gi deg leif Endret 29. mars 2004 av M4rTiN Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ammagad Zed, du er helt ubarpro! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg lukter stenging mad skillz i tegning Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Må medgi at både Haltan og zed har meget gode poenger. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Må medgi at både Haltan og zed har meget gode poenger. er enig i den jeg å ja utrolig gode poenger når det gjelder ksa Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Vi har ikke begynt med slikt enda vi... Jeg sliter mer en nok med porttelefonannlegg! Hater KSA, AA og El. Tek! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Vi har ikke begynt med slikt enda vi... Jeg sliter mer en nok med porttelefonannlegg! Hater KSA, AA og El. Tek! porttelefon er ikke så vanskelig da antenne anlegg er verre og hva er så ille med aa da? digg fag da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå