magnus85 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg har en film jeg skulle få brent på dvd, med Nero får jeg laget et utkast med menyer osv. Denne får jeg brent og vist på spilleren på data. men stuespilleren min takler bare vcd og ikke SVCD. Så det fine hadde vært å omkodet filmen til feks VCD da, eller en MPEG film, for det har jeg støtte for. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 VCD er MPEG-2 format. Har du Nero, kan du bruke Vision Express til omkoding. Lenke til kommentar
gussen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 SVCD / VCD Hei, VideoCD (VCD) er MPEG-1 format (352 x 288 punkter, 25 fps, frame based, konstant bitrate: 1150kbps) SuperVideoCD (SVCD) er MPEG-2 format (480 x 576 punkter, 25 fps, field order basert, variabel bitrate: maks 2600kbps) På denne siden kan du sjekke om du kan sjekke om DVD-spilleren din kan spille SVCD (og alle mulige andre formater) - DVD Player Compatibility List. Her finner du også Guider for hvordan konvertere SVCD til VCD o.l. Link: DVDRhelp.com Lenke til kommentar
Opus Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 VideoCD (VCD) er MPEG-1 format (352 x 288 punkter, 25 fps, frame based, konstant bitrate: 1150kbps) Ja selvfølgelig, sorry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå