Gå til innhold

iRiver IGP100 eller iPod mini?

Anbefalte innlegg

Noen tips her?

Irriterer meg litt at iPod'en er uten radio, men får jo mye mer hd plass da....

Noen som nylig har bestillt iPod fra apple.com og fått den?

Eller er det laaaang vente tid der også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jonki; Sure. Du kan jo alltids møte meg i arendal om du vil se den, doh:)

Jeg kjøpte den på eCost.com , de sender den til en kamerat jeg har i USA, som sender den videre til meg. Kameraten fyller ut en fin fortollingslapp, og jeg slipper MVA! :D

minien+iTrip+frakt&eksp.gebyr = 290$ = 2000kr

Lenke til kommentar

Det er vel ikke mulig å kjøpe radio til iPod mini?

iTrip fungerer bare som sender?

Er enig at den ser fet ut.... Var inne på apple.com,der sa de at man må regne med 2-4 uker levering,og det er sikkert til USA.

Skal til statene i juni,vurderer å vente til da....

Lenke til kommentar

Hmmm, jeg var inne på apple i går.. Trodde at Mini kom i april jeg :hmm:

Men der hadde jeg nok feil! Tilgjengelig i juli :angry:

Så jeg ville nok kjøpt den i US. Kommer sikkert til å koste mye mer her i Norge alikvel. Spådd pris er litt over 2 k. Men jeg tror at den havner på rundt 3 k jeg..

Lenke til kommentar

Jeg kjenner to andre som også har kjøpt iPod og på alle de tre iPodene har hold-knappen blitt nærmest ødelagt. Jeg klarer å dra den til siden ved å bruke noe skarpt noe, mens de andre to må stresse med neglene sine.

iPod krever tredjepartssoftware, noe jeg ser på som en uting og er ikke platformuavhengig.

Hva designet gjelder, tar det ikke lange tiden før både displayet og den fine blanke baksiden er oppripet.

Batteriet er jo en sak for seg selv. Batteriet har nemlig en beregnet levetid på 1800 timer, og det ikke er mulig å bytte det selv.

Lenke til kommentar

Ipod vs minipod eller andre MP3 spillere vil nesten garantert skeie ut her på hardware forumet. Vi som er brukere av dette forumet har en praktisk fremgangsmåte til det meste hardware relatert. Vi vil ha god ytelse og praktisk bruk...OVER godt design. (jeg sier det ikke er en konstant regel, men et generelt trekk).

Ja, en vanlig ipod har mer plass og kanskje mer "oomph" enn minipod. Det finnes sikkert ørten Mp3 spillere som er bedre, raskere, større, billigere enn minipod...

Men det er ikke poenge.

Jeg vil ha en minipod.....for det er signalet jeg vil sende ut. Hva det signalet er??...vil andre som også har lyst på minipod skjønne. Skjønner du i det ikke....vel...da er det ikke noe poeng for meg å forklare..for du vil ikke ha den alikevel.

Kjøp det som gjør deg lykkelig....for meg er det en bitteliten sexy mp3 spiller.

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...