adoggy Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Spurte først om dette i JavaScript forumet, fikk svar om at jeg måtte bruke f.eks. PHP, da jeg ikke er kjent med PHP, spør jeg om dere kan være så snille å hjelpe meg "litt". Går det ann å lage med PHP, en kode som laster opp bilder som ligger i en mappe, til en webside? Finnes det noen eksempelkoder på det? Lenke til kommentar
simenss Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Er godt fornøy med FileFusian. Du kan selv bestemme hvilke filtyper som skal godkjennes Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 hmm... laster denne opp bildene av seg selv som ligger i mappe, og viser dem på webside? Lenke til kommentar
simenss Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hmm... laster denne opp bildene av seg selv som ligger i mappe, og viser dem på webside? Nei, den legger desverre bare bilder du laster opp i en mappe. Søk på HotsSripts.com Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 takk. sjekker linken! Lenke til kommentar
???????? Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Slå opp i PHP manualen på Handling file uploads http://no.php.net/manual/en/features.file-upload.php Der finner du et ferdig script for å laste opp bilder. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hotscripts er rett og slett best syntes jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå