jh_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hm, har en partisjon med WinXP, plutselig hadde XP brukt standard-driverene sine til skjermkortet mitt, de riktige driverene funka ikke.. Jeg prøvde å installere de på nytt, men det funka ikke, så jeg prøvde å deaktivere XP sine skjermkort drivere i håp om at de riktige driverene skulle funke da.. Men det gjorde det ikke Svart skjerm seff, er det noen måte å få fiksa dette på uten om å installere XP helt på nytt? Prøvde en repair-installasjonen uten noe særlig suksess Har en annen partisjon med Win2k på, er ikke mulig å få endret på driverene i XP derifra? Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Klarer du å boote XP i sikkermodus? I såfall kan du ta roll-back (tilbakerulling?) på skjermdriverene evt installere nye. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Klarer du å boote XP i sikkermodus?I såfall kan du ta roll-back (tilbakerulling?) på skjermdriverene evt installere nye. nai Funker ikke i sikkerhetsmodus heller, still black! Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Auda Klarer du å boote opp fra CD og fixe det fra Recovery Console? (Jeg har aldri gjort det selv - men mener å ha hørt at det skal gå...) Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 hehe, har ikke snøring på recovery console Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hehehe - ikke jeg heller Hvis du søker i hjelpefunksjonen til Windows og evntuelt på Microsoft Technet så kan det være de har noen tips ... Det jeg vet er at Recovery Console starter opp FØR windows GUI - og før eventuelle skjermkortdrivere og problemer med dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå