Muteki Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg har lyst til å klokke skjermkorte mitt men trenger en bedre kjøler så jeg tenkte på denne! Er denne noe bra til overklokking av et Sapphire Radeon 9600XT 256MB ram? Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg vet ikke noe om den, men den er vel uansett (mye) bedre enn originalkjøleren Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Skal du overklokke med den kjøleren, bør du ha en vifte som blåser på heatpipen. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Skal du overklokke med den kjøleren, bør du ha en vifte som blåser på heatpipen. feks denne Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg vet ikke noe om den, men den er vel uansett (mye) bedre enn originalkjøleren Nei, den er stillere. Men ikke bedre, kortet er varmere med denne heatpipen enn med orginal viften. Men hvis du plaserer en vifte over, da blir saken en helt annen. Da er den en god del bedre... Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Skal du overklokke med den kjøleren, bør du ha en vifte som blåser på heatpipen. feks denne Denne ja... http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FB123 Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Jeg vet ikke noe om den, men den er vel uansett (mye) bedre enn originalkjøleren Nei, den er stillere. Men ikke bedre, kortet er varmere med denne heatpipen enn med orginal viften. Men hvis du plaserer en vifte over, da blir saken en helt annen. Da er den en god del bedre... Opps, trodde det var vifte på den, så ikke så nøye Men da ville jeg personlig valgt denne kjøleren enn å måtte sette på en vifte selv: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120741&cks=PRL Endret 29. mars 2004 av PC Gamer Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Bruk denne med denne og det skal gå ganske så fint! Klokker ganske ok med denne på mitt 9600XT. Og den kan kjøres meeget stille hvis det er ønskelig Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg tror jeg tar den dere baronKanon hviste meg. Den så litt rå ut! Det blir jo en del penger da så jeg tror jeg venter til etter TG04! Tusen Takk for alle svar! Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Viss du leser dette så får du vite at du ikke burde overklokke et så bra kort for du har ikke bruk for det ennå . og du får ikke garanti på det viss det blir ødelagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå