Gjest Slettet-10579 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Hvorfor kunne ikke denne tråden vært flyttet til riktig kategori istedet for å bli stengt? Det sitter en bruker der ute som fortsatt har et problem, og som nå har en stengt tråd. Dessuten så mener jeg at den passet i den kategorien, da han hadde problem med et keyboard. Hvor ellers skal den postes, om ikke i "annet" på hardware? Eller har jeg misforstått noe? Endret 29. mars 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Antar at han mente den passet bedre under denne kategorien, i dette tilfellet så er jeg enig i at han kunne ha flyttet den istedenfor å stenge den! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Så mye som den tråden sporte av på grunn av den "geniale" kommentaren som var 2. post, synes jeg moderator godt kunne bedt folk roe seg, men selve problemet kan jo virke som et hardwareproblem... Men moddisene er jo bare mennesker, og for å være ærlig, så er jeg lei av at folk alltid skal klage når de gjør en liten feil. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Nå skal vi ikke diskutere om det var rett å stenge akkurat DEN posten her - slikt kan tas via PM. Hvis dere mener at poster generelt eller poster lignende denne ikke burde bli stengt og har flere argumenter kan dere komme med dem. Og siden det ville vært ironisk om jeg nå stengte denne for feilposting, flytter jeg den heller Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 QUOTE (Blib @ 29/03/2004 : 18:24) Og siden det ville vært ironisk om jeg nå stengte denne for feilposting, flytter jeg den heller hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 QUOTE (G2Petter @ 29/03/2004 : 19:21) Så mye som den tråden sporte av på grunn av den "geniale" kommentaren som var 2. post, synes jeg moderator godt kunne bedt folk roe seg, men selve problemet kan jo virke som et hardwareproblem...Men moddisene er jo bare mennesker, og for å være ærlig, så er jeg lei av at folk alltid skal klage når de gjør en liten feil. Jada, jeg klager ikke, men jeg bare stiller et spørsmål. Hvilket jeg forøvrig ikke har fått svar på. Mener du at det er å klage? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Neida, du klager kanskje ikke, men problemet er at for en stund siden fløt forumet over av sånne poster. Virker som om det er blitt bedre nå, (eller er det bare jeg som har vært lite i tilbakemeldinger?) så jeg håpet bare at det ikke skulle komme tilbake. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Som G2Petter sier så hadde vi et problem med at folk ga full F i hvor de postet trådene sine. Det viser seg at det er mer effektivt mot feilposting å stenge posten, enn å "hjelpe den", så da gjøres ofte dette. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 delvis enig med deg enden. Men slike tråder, der folk har ett seriøst problem.. de bør ikke stenges men heller flyttes. Mens tråder med innhold som strider i mot retningslinjene, f.eks piratprogramvare slik stenges jo selvølgelig med en gang. Eller tråder som ikke har noe å gjøre med hardware i det hele tatt.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Det er ingen som nekter vedkkommende å lage en ny tråd på riktig sted Men jeg skjønner problemstillingen du tar opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg