Gå til innhold

Ny AMD 64 Gaming PC

Anbefalte innlegg

Audigy 1 anbefalles i de sterkeste grad om du skal bare spille som "fan" intergert lyd suger som det bare holder uans om det er Soundstorm eller ikke. Har hatt Asus A7N8X-Deluxe og nu bruker jeg Abit NF-S V2.0 Ultra400 begge hadde Soundstorm og det duger altså ikke når det gjelder surround på spill som feks Wc3 og CS. Vanlig interigert lyd er greit for dem som spiller bare og er ikke så nøye med feks lyd.

Jeg vet ikke om Athlon64 blir no særlig varm men med feks AthlonXP serien blir endel varmere enn Intel sine P4 non prescott cpu-er, så om jeg hadde hatt penger så ville jeg selvfølgelig kjøpe Athlon64 istedetfor Intel P4 Northwood. Men P4 Northwood og nye prescott kan klokke som bare rakkern >_< http://www.hardocp.com/article.html?art=NjAz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har pakket opp. Første jeg sjekket var om det var de defekte kondensatorene på hovedkortet Asus K8V Deluxe - men jeg kan berolige alle med at disse er skiftet med en annen type.

Ellers ser det bra ut - begynner å skru sammen.

Lenke til kommentar

Flott bwl, keep us posted :)

Fant ut at jeg hadde betalt husleia for tidlig (vips noen tusen ekstra til rådighet der ja), så ikke umulig det blir AMD 64 3200+ istedet, litt ekstra L2 cache.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Har sjekket rundt og sett på tester m.v. - bl.a. denne. Ser egentlig ikke noe alternativ til Asus. Min sønn har også bestilt AMD64 med Asus K8V Deluxe - han ble skremt av feilen på mitt hovedkort men ikke tilstrekkelig.

Norek opplyser på forespørsel at det er feil på 1-2% av hovedkort til AMD64. Feilene er jevnt fordelt på de forskjellige produsentene.

Nå går det sikkert et par uker før jeg får nytt hovedkort - slitsomt å vente - men den som venter på noe godt ..... ;)

Lenke til kommentar

Takk igjen bwl, jeg skal se hva jeg finner ut til slutt. Vurderer fortsatt KV8 MAX3 fra Abit, men er ikke helt sikker. Vet ihvertfall at jeg ikke har lyst til å vente, bestiller så snart jeg er hjemme fra ferie :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...