andesam Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Har satt inn noen javascript på siden men noen pop up vinduer. siden se på koden. begge linkene leder til den samme siden, selv om det står to forskjellig pop up koder. (som dere kanskje ser så er selve scriptet et sted og linken under). Er det sånn at jeg bare kan ha to en pop up med dette scriptet på en side? Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Tror du har skjønt det ja. Du kan ikke åpne flere vinduer med samme navn. Frontpage har en grei hack der, hvor hver gang man åpner et vindu så får vinduet et navn nestående av navnet (popup) og et timestamp Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 men jeg tror ikke det er front page som er problemet, den koden som er der nå har jeg redigert i note pad, i front page forsvant det ene scriptet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 jaja, mente at fp har løst problemet ved å legge et timestamp til navnet på vinduet Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Mens vi er inne på det, så har alistapart kommet ut med en artikkel om popups. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå