Jonas Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Hallo Har glemt den koden som gjør noe når sangen som mediaplayer1 spiller av er ferdig. Noen som husker den? Den er omtrent sånn her tror jeg: private sub mediaplayer1_endofstream() msgbox "sangen er ferdig!!!" end sub Endret 29. mars 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Du kan jo ganske enkelt kalle koden når statusbaren skifter til "Finished". Følgende kode gjør dette: Private Sub MediaPlayer1_StatusChange() If LCase(MediaPlayer1.Status) = "finished" Then MsgBox "sangen er ferdig!!!" End If End Sub Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Den der funker bare hvis du har status bar og hele greia synelig? Min er usynelig. Uansett om jeg gjør den synlig og setter på status bar så funker den heller ikke Edit: fant en som brukte denne koden. Sånn her: Private Sub play_EndOfStream(ByVal Result As Long) MsgBox "Uh" End Sub Endret 29. mars 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå