wiggles Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) hei hei. Vet ikke om dette er riktig plass men. Jeg lurer på hvordan jeg kan hente mer ut av maskinen min. Her er mine Komponenter: Vapochill PE Vannkjølt NB og GPU ASUS 9800xt 256 P4 2,4 800fsb Abit IC7 Twinmos 2x512 pc 3200, 400 mhz(kjører i dual) cas 2,5 1x160 gigz matrox HD 1x200 gigz Matrox HD SATA Lurer på hva som må gjøres for å gjøre denne pcen bedre. Helst bare små forandringer i Hardware som utgjør mye.. har vurdert ram med cas 2... har det stor innvirkning? mvh Endret 29. mars 2004 av wiggles Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ram med bedre timings og raksere Cpu er vel det eneste som er vits å bytte i ditt tilfelle. Du kan jo feks kjøpe noe Corsair XMS3200 cas2 minne og en P4 NW 3ghz cpu. Lenke til kommentar
wiggles Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 har planer om å klokke cpu, så tviler på jeg trenger ny (før denne ryker) har som sagt vurdert ram, men har det noe for seg? er det ytelsesøkning? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Tror ikke du kommer til å tjene så mye at det er lønnsomt. Klokk i vei du. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 I praksis vil du ikke merke noen forskjell på ram med lavere timings, er vel kun i benchmarks du vil få litt bedre score osv... Men om du har bedre minne vil du klare å overklokke det også lengre, som kanskje er en lite fordel. Intelsystemer bryr seg lite om timings, der er frekvensen mye viktigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå