kaliber Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 harddisk lyset mitt funker ikke lengre.. den har sluttet å blinke. har tatt av hdd led før men har satt den akkurat på samme plass igjen. hva kan være grunnen til at lyset ikke blinker når harddisk jobber? ny pære? Lenke til kommentar
razer Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Tipper du ganske enkelt har såttet kontakten feil vei på HK, snu på den og prøv igjen Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 trur ikke det er "pæra"... den holder nokk lengere en noen vil ha et kabinett Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 det var ikke pæra, hadde faktisk satt led'sen feil vei ja. takk razer Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hmm.. sliter med det samme selv.. den ene veien lyser ikke led`en i det hele tatt. Og den andre så står lyset på konstant.. Er noe fusk en plass Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Se i hk boka di.. der står det fant jeg ut. Ganske bra forklart og. Lyser det ikke.. prøv å sett led andre veien. det fungerte til meg Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hmm.. sliter med det samme selv.. den ene veien lyser ikke led`en i det hele tatt. Og den andre så står lyset på konstant..Er noe fusk en plass når jeg fikk pc'n fikk jeg beskjed om at den skulle lye hele tiden.. men etter at jeg fikk nytt os, så virker den akkurat slik som den skal... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Se i hk boka di.. der står det fant jeg ut. Ganske bra forklart og.Lyser det ikke.. prøv å sett led andre veien. det fungerte til meg som sagt.. har prøvd den alle veier.. og har satt den nøyaktig etter boka.. men funker ikke som den skal Edit: Nå prøvde jeg igjen og nå fungerer den fint.. snodige greier Endret 30. mars 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå