Technick Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Når jeg chatter med webcam, finnes det noen måte å lagre videoen til den jeg snakker med? Bruker LOGITECH MESSENGER. Skal snakke med dama som bor milevis unna...fint om jeg kan se henne igjen når hun ikke er tilgjengelig. Takk for alle råd eller hjelp. Lenke til kommentar
Technick Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Må da være noen som kan dette?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Heisann! Bumping er ikke spesielt populært her på forumet, spesielt ikke etter 25 min Men, for å svare på spm ditt, se om det finnes en plug-in på Logitech sine sider, evt. les dokumentasjonen på softwaren du bruker. Lenke til kommentar
Technick Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Ingen forum expert, sorry . Skal prøve det...setter fortsatt STOR pris på råd hvis noen vet om et program eller noe..haster. Lenke til kommentar
Technick Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg avinstallerte kameraet og reinstallerte det, da manglet det noen .sys filer som ikke var på PCn, internett eller CD'n som fulgte med. Har klart å innstallere noen drivere jeg fant på websiden til logitech, men kameraet har VELDIG lav bilde kvalitet nå...oppgitt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Vet ikke om det er helt lovelig å drive å filme folk Kanskje om de vet om at du gjør det da. Uansett kan man jo ta bilde med prnt screen knappen. Selv om ikke det blir det samme. Lenke til kommentar
JV0 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Må da være noen som kan dette?! 25 min greide du å vente før du begynne å mase etter svar... Si mæ, tror du folk sitter her og bare venter på å få svare dæ??? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Jeg har brukt denne fra tid til annen.... Du må starte messenger og opptakeren, merke av et felt med musa i videobildet som du vil ta opp og for guds skyld ikke flytt på videobildet etterpå. Husker ikke alle detaljene, tror du får AVI filer samt en irriterende LOGO i filmen... Endret 29. mars 2004 av Ulkesh Lenke til kommentar
Technick Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Har på en måte 2 timer på meg til å fikse dette...man må gi folk godkjenning før de kan se webcamet ditt, ganske sikker på at det er lovlig å lagre den videoen på PCn sin da. Angrer på kjøpet av quickcam messenger nå, skal aldri kjøpe logitech mer. Umulig å reinstallere webcamet etter at man har avinstallert det...flott software. Med driverne fra siden deres blir bildekvaliteten halvert. For noe DRITT! *** Ulkesh.......TAKK! Hvor lenge varer trial perioden? Er det noen limit? *** Endret 29. mars 2004 av Technick Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Vel, den suger..... i maks oppløsning tar 8 sec video 20 MB plass osv.... Det er 30 dagers limit, bare last ned en ny en etter det. Endret 29. mars 2004 av Ulkesh Lenke til kommentar
Technick Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Ingen stor fan av silikon patter og hårløse bevere. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 *silicon is a terrible thing to waste * - Jim Steinman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå