DesertGlow Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 "enden" er nå "konstituert" som ny brukermoderator Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 *Er den første til å riste enden i hånda og gratulere* Kanskje jeg får liiiitt mindre å gjøre nå fremover Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Takker og bukker - spesiell takk til DesertGlow og Blib som er mine mentorer (alt jeg gjør feil er deres feil ) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 ...er dette enden...? Neida. Grattis da enden Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Gratulerer, men naaaaaj! Nå blir programmeringsforumet hardere moderert! Neida, tror du kommer til å gjøre en god jobb jeg. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Sikker på at dere har gjort et like klokt valg som med Blib her. Lykke til min venn! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Med tanke på hvor seriøs enden er nå som vanlig bruker, tror jeg at han virkelig kommer til å gjøre jobben sin som moderator! Good luck enden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hmm, skal vi få en grov opprensking i WDS i tida framover kanskje?? Grattis! Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 /me ruler gata i webdesign nå. Neida - ække varm i trøya jeg, så jeg tar det som er plain stupid Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Grattis da småen.. Regner med du tar bestikkelser..? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 DET var som fortjent... gleder meg til å se dine moderatorske aktiviteter i wds.. btw.. jeg betaler Marvil og han betaler deg? right? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Grattis enden! Rart at du ikke har blitt moderator før. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Gratuler, sikker på at du kommer til å gjøre en god jobb! Når blir Simen1 moderator forresten (eller har han sagt nei eller noe sånn)? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Gratulerer enden, ett meget godt valg og fint at du tar på deg oppgaven. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Grattis trengs alltids nye moddiser her på forumet ja Lenke til kommentar
mozz Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 jeg skjønner ikke dette...det kan jo virke som om moderator is the way to go in life når man leser hva folk skriver i denne tråden. Hva er fordelene med å være moderator? Jeg har fått inntrykk av at de til tider får mye kjeft bare for at de gjør jobben sin og så er det vel null betalt for jobben i tillegg. Eller? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 jeg skjønner ikke dette...det kan jo virke som om moderator is the way to go in life når man leser hva folk skriver i denne tråden. Hva er fordelene med å være moderator? Jeg har fått inntrykk av at de til tider får mye kjeft bare for at de gjør jobben sin og så er det vel null betalt for jobben i tillegg. Eller? R-E-S-P-E-C-T! Å være moderator er, vel, utrolig lærerikt. Du lærer så utrolig mye, som å se gjennom ting, tenke gjennom de, behandle alle saker ulikt, forstå andre og enda bare mye mer. Det er utrolig flott for oss som liker å holde orden på ting så vi nå slipper å måtte rapportere alt mulig, men kan istedenfor bare fikse det selv. Det gir iallefall meg en følelse av at folk trenger en og at en er ønsket (Heh, hørtes ut som om jeg er den ensomste fyren i verden off-forum der jo ) og som jeg nevnte først: Credz! Å kunne si at en er moderator på et forum av HW.nos størrelse og kvalitet gir mye respekt Ja, vi får noen sure tilbakemeldinger, men hver gang vi får en positiv beskjed om at noen synes vi gjorde en bra jobb så slettes alt det onde fra hjernen og du får bare en følelse av å gjøre ting bra. Samt - å være i kontroll over et så enormt stort og viktig forum og samlested er HERLIG. POWAH! Men, dønn seriøst så henger jeg så enormt mye her på forumet og irriterer meg så mye over feilposter og slikt at jeg virkelig liker å kunne rydde opp her også så det blir en bedre opplevelse for meg og andre. Å være maktesløs er ikke noe jeg liker Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 grattis med mod status enden! mvh JanEirik Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Blib summerte det nydelig opp. En salig blanding av MAKT og mulighet til å ryde litt selv, ikke bare syte om at alle bare er dumme Akurat som Blib henger jeg her 24/7 så jeg ser på forumet som litt mitt, og hva ikke mer naturlig enn å rydde litt hjemme? Takker til alle som mener jeg fortjener dette. Koselig å høre at det er folk som setter pris på meg Endret 30. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå