espeneppi Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg kjøpte meg Sonyericsson HB-35 Bluetooth headset, problemet er at de som snakker med meg hører seg selv. Ja som ett ekko Da sendte jeg den i retur tilbake, og jeg fikk en helt ny en tilbake (erstatning). Det var samme problemet med denne, så jeg sendte en mail, der skrev de: Jeg vil tror at det er en instilling som er feil på din tlf, vi testet ikke den som ble sendt i retur men sendte bare ny til deg. Ta kontakt med en mobil butikk og forhør deg om hvilke instillinger som skal brukes. Hva skal jeg gjøre nå? Jeg har sendt mail til sonyericsson og jeg prøvde alt de foreslo. Jeg bruker den med en T68i! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Gå selv til verksted... Jeg har selv ikke noen erfaring med det håndsettet, men kanskje den ikke virker så godt sammen med t68'ern..? Ellers så bruker SE sine bt handsfree ikke være akkurat i toppklasse, hvis d er lavt så kan d hende at d bare er sånn, rett og slettt.... Må nesten få se d før jeg kan si noe nærmere... Gå til et verksted du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå