anatomicpants Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Er det noen andre enn meg som synes payex er helt kaotisk? For meg har følgende skjedd: betalte for tv2: arctic challenge i fjor, fikk ikke tilgang før noen på support manuellt ga meg det. Skulle i går bestille tilgang på spray, heller ikke det fungerer. Nå snakker jeg med support for å få de til å flytte penger mellom kontoer som visstnok blir opprettet automatisk. Jeg fikk i tillegg en sms med ca 60 tall og bokstaver som skulle være passordet mitt. 60 tegn!!!! Nå fant jeg akkurat ut at jeg har en tredje konto på payex som er koblet til tv2. dvs 3 kontoer, ingen kontroll. Jeg snakket med to kamerater om dette i dag. Begge to hadde opplevd det samme, betalt for tv2 tjenester på payex, ingen tjenester tilgjengling. Måtte ta kontakt med support for å få åpnet tjenesten. 4 av 4 transaksjoner jeg vet om på payex har ergo ikke fungert, dette er penger vi snakker om!!! Jeg er helt sjokkert at man kan få drive "banktjenester" med disse rutinene. Hadde det vært snakk om en bank så hadde man kunnet lese om dette i nyhetene... Jeg tror ikke jeg tør å bruke payex edit: spacingfeil Endret 29. mars 2004 av anatomicpants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå