Gå til innhold

Laste opp filer

Anbefalte innlegg

Holder på å lage ei hjemmeside på home.no. Grei den, men bare 20 MB lagringsplass. Så jeg lurte på om det er en plass der man får laste opp filer, som filmer, lydklipp osv. gratis..og ganske ubegrenset?? Sånn at man laster det opp på en side og legger en link inne på sin side til den siden hvor filene ligger?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lagringsplass koster penger vet du.

Er nok ikke så lett å finne noen gratis plass du kan legge opp masse ting for senere å linke til de fra en hjemmeside. Så om du har behov for såpass mye plass at 50mb blir for lite, så tror jeg dette kan bli vanskelig. Du kan vell få et relativt rimelig webhotel med ca 500mb plass, men gratis må det nok bli flere kontoer. Skal sies at jeg aldri har lett rundt etter noe slikt da, bruker ikke mere enn et par mb selv for sider så kan være jeg tar litt feil og en slik plass faktisk finnes.

Lenke til kommentar

I en kapitalistisk verden er det lite som heter "gratis", vet du. Men det er mange som er billig.

Å leite etter en gratis side blir litt drøyt. Det er ikke alle som er interessert i å bruke av sin egen båndbredde og lagringsplass uten å få noe igjen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...