Bolson Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Har en kommentar til utsagnet om at Athlon 64 3200+ yter mye bedre en Athlon 64 3000+ i spill. En større gjennomgang av tester, se denne topicen, eller sjekk disse sidene.. Ytelsesforskjellen med et multisett av spilltester er ca 3 - 4 prosentpoeng. Om enn med variasjoner fra spill til spill. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Har hørt masse dårlig om asus sitt kort . Selv har jeg også dårlig erfaring med asus. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Har hørt masse dårlig om asus sitt kort . Selv har jeg også dårlig erfaring med asus. Ja, de forrige revisjonen av K8V Deluxe hadde en del feil dessverre. Men dette er SE (Second Edition) og alle feil skal være fikset så det er et trygt og godt kjøp. Hvis du ikke liker Asus så vil jeg også anbefale dette hovedkortet som også har skikkelig støtte for Cool'n'Quiet: MSI K8T NEO-FIS2R Hovedkort Socket 754 K8T800, SATA, GbLAN, ATX, Raid, Firewire Vårt varenr.: 120423 Produsentens varenr: K8T NEO-FIS2R Tilgjengelighet: 100+ stk på lager kr 1.228,- Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ser det bra ut? Ja, han blir nok sikkert fornøyd med den løsningen Lenke til kommentar
norway Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Passer rammen og HKet? Nei, hold deg langt unna TwinMOS minne til Athlon 64-hovedkort og spesielt deres Twister-serie som mange har hatt problemer med. Se forøvrig mitt forslag der jeg har tatt med minne fra Corsair som alltid er meget bra Sier du det ? Twinmos er både billig og bra. Virker på mitt oppsett. KV8 Max3 & A64 +3200 Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 betryggende, Takk for gode svar Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Passer rammen og HKet? Nei, hold deg langt unna TwinMOS minne til Athlon 64-hovedkort og spesielt deres Twister-serie som mange har hatt problemer med. Se forøvrig mitt forslag der jeg har tatt med minne fra Corsair som alltid er meget bra Sier du det ? Twinmos er både billig og bra. Virker på mitt oppsett. KV8 Max3 & A64 +3200 Ja, det er nettopp det som er problemet med TwinMOS-minne - det er så variabel kvalitet at det er ren gambling om det virker eller ikke. Jeg har hørt om minst 5 personer som har hatt problemer med TwinMOS-minne på samme hovedkort som deg så da kan jeg ikke anbefale det dessverre Til forskjell fungerer Corsair-minne som regel alltid bra... Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Forrige jeg bygde for, satte jeg opp twinmos ram (abit kortet) Det virket ikke for 5 øre måtte sende inn å bytte corsair. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 jepp, det er Corsair som gjelder:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå