Gå til innhold

Ny amd 64 pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hørt masse dårlig om asus sitt kort . Selv har jeg også dårlig erfaring med asus.

Ja, de forrige revisjonen av K8V Deluxe hadde en del feil dessverre. Men dette er SE (Second Edition) og alle feil skal være fikset så det er et trygt og godt kjøp. Hvis du ikke liker Asus så vil jeg også anbefale dette hovedkortet som også har skikkelig støtte for Cool'n'Quiet:

MSI K8T NEO-FIS2R Hovedkort Socket 754 K8T800, SATA, GbLAN, ATX, Raid, Firewire

Vårt varenr.: 120423

Produsentens varenr: K8T NEO-FIS2R

Tilgjengelighet: 100+ stk på lager kr 1.228,-

:thumbup:

Lenke til kommentar
Passer rammen og HKet?

Nei, hold deg langt unna TwinMOS minne til Athlon 64-hovedkort og spesielt deres Twister-serie som mange har hatt problemer med. Se forøvrig mitt forslag der jeg har tatt med minne fra Corsair som alltid er meget bra :)

Sier du det ? Twinmos er både billig og bra. Virker på mitt oppsett.

KV8 Max3 & A64 +3200

Lenke til kommentar
Passer rammen og HKet?

Nei, hold deg langt unna TwinMOS minne til Athlon 64-hovedkort og spesielt deres Twister-serie som mange har hatt problemer med. Se forøvrig mitt forslag der jeg har tatt med minne fra Corsair som alltid er meget bra :)

Sier du det ? Twinmos er både billig og bra. Virker på mitt oppsett.

KV8 Max3 & A64 +3200

Ja, det er nettopp det som er problemet med TwinMOS-minne - det er så variabel kvalitet at det er ren gambling om det virker eller ikke. Jeg har hørt om minst 5 personer som har hatt problemer med TwinMOS-minne på samme hovedkort som deg så da kan jeg ikke anbefale det dessverre :no: Til forskjell fungerer Corsair-minne som regel alltid bra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...