fwestbye Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) jeg skal kjøpe ny hd, og lurer på hva jeg burde gå for.blir enten 120GB eller 160GB.Skal være S-ATA selfølgelig.ser at WD har søketid 8.9ms mens Seagate har 8.5. har denne forskjellen mye å si?hvilket merke og modell burde jeg går for? håper noen har gode forslag. sitter per idag med en IBM 18GB som jeg blir gal av.håper uansett valg at jeg får en bedre PC.hakker i spill nå..og tror det mye er hdn sin feil. på forhånd takk edit:vil ha en som kjører raskt i xp og en som klarer spill godt.blir endel spillng med det maskinoppsettet jeg har Endret 29. mars 2004 av fwestbye Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 ser at WD har søketid 8.9ms mens Seagate har 8.5. har denne forskjellen mye å si? Du kan jo selv tenke deg dette. Merker du forskjell på 0,4 millisekunder...........? Lenke til kommentar
snole Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Gå for Seagate, spesielt hvis du misliker støy. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) jeg skal kjøpe ny hd, og lurer på hva jeg burde gå for.blir enten 120GB eller 160GB.Skal være S-ATA selfølgelig.ser at WD har søketid 8.9ms mens Seagate har 8.5. har denne forskjellen mye å si?hvilket merke og modell burde jeg går for?håper noen har gode forslag. sitter per idag med en IBM 18GB som jeg blir gal av.håper uansett valg at jeg får en bedre PC.hakker i spill nå..og tror det mye er hdn sin feil. på forhånd takk edit:vil ha en som kjører raskt i xp og en som klarer spill godt.blir endel spillng med det maskinoppsettet jeg har Tilføy "ConservativeSwapFileUsage=1" i System.ini under [386enh] slik at minnet blir brukt mer til swappingen. Saegate diskene er ikke av de kjappeste og jeg vil anbefale deg de nyeste Hitachi diskene som er markedets desidert raskeste 7200rpm disker. Se https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=15208 for priser. Endret 29. mars 2004 av norrick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå