Gå til innhold

Hercules Radeon 9800PRO

B-Man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg lagt inn Windows XP PRO, med service pack 1a. Brukte drivere fra hercules sine hjemmesider.

Samme problem som før.

Har i tilegg prøvd en stund med et GeForce4 ti4200 128mb. Her går ting helt greit, selv om det ved at par anledninger har kommet en feil.

Virker ikke som problemet ligger i systemet siden det holder seg oppe mye lenger med GeForce4'en.

Ser ut som jeg må sende inn kortet, og be om ett nytt. :(:(

Lenke til kommentar

Jeg kjenner så godt som ingenting til dette kortet, men jeg har hørt at hercules driverne skal være velidg bra. Men catalyst driverne er jo også veldig bra, så du kan jo prøve deg litt ut.

Når det gjelder leverandør skal det ha svært lite å si på både ytelse og stabilitet når det gjelder samme chipsett modell. Med andre ord, gå for noen av det billigste.

Når det gjelder varme vet jeg vertfall at 9800pro korta fra powercolor har problemer med varme, jeg kjenner ikke til hercules. På powercolor korta anbefaler dem vertfall at du kjøper et kjølesystem til kortet, som tar opp en ekstra pci slott. Den får luften rundt kortet til å sirklurere, er lydløs og veldig effektiv har jeg blitt fortalt.

Typisk kjenne tegn av for høy varme når det gjelder både grafikk kort og cpu er "frys" under spill.

Hadde jeg vært i dine sko hadde jeg benyttet meg av 14 dagers angrerett (sett at du har kjøpt via postordre) og kjøpt et annet kort. Enten et 9800xt kort dersom du har nok av penger, eller det noe av det billigste du finner av Gforce fx5900 ultra.

Når det gjelder BFV, skal du ha en "super-pc" dersom du skal få kjørt ati kort med shadows på, uten at det oppstår problemer. Prøv å skru av denne.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei, Jeg har Hercules 9700PRO 128Mb. Du må ha riktige drivere bare! Ati sine egne drivere er til Sapphire korta! Du må på www.hercules.com og hente ned hercules driveren derfra og installere! Samme skjedde med meg! PRøv på nytt, fungere det ikke kontakt meg så skal jeg prøve så godt jeg kan! :)

Lenke til kommentar
Hei, Jeg har Hercules 9700PRO 128Mb. Du må ha riktige drivere bare! Ati sine egne drivere er til Sapphire korta! Du må på www.hercules.com og hente ned hercules driveren derfra og installere! Samme skjedde med meg! PRøv på nytt, fungere det ikke kontakt meg så skal jeg prøve så godt jeg kan! :)

Tull og tøys. ATI-driveren skal passe til absolutt alle Radeon-kort fra 7500 og oppover.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...