Gå til innhold

Kor bra er denne bærbare som er på ukens tilbud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Funker meget bra på spill. Jeg har modellen under og kjører BFV knirkefritt. Har instillingen på høy. Funker bra på FarCry også. Har da instillingene på normal og uten skygge.

Et strålende fornøyd med Fujitsu Siemens Amilo serien. Det aller beste er støynivået, den fine designen og de behjelpelige personene på FJS suport. Det eneste minuset er at den er litt tung og dårlig batteritid. Men det må du jo regne med vis du skal ha noe som funker på spill.

Anbefales :yes:

kenth

Lenke til kommentar
Eller kjøpt den på PSdata der den går under navnet Tundra, og sluppet risikoen med Whitebox. Med det er jo opp til hver enkelt selvfølgelig. Jeg turte ikke kjøpe fra whitebox, og betalte derfor noen hundrelapper mer for service og garanti...

Tundra'en leveres med Centrino 1.5GHz og 266MHz DDR minne. Whitebox'en med Centrino 1.6GHz og 333MHz DDR minne, og Tundra'en er dyrere. Du får Tundra (1557) med 1.7GHz Centrino også, men den koster fra 16395,- og oppover.

Men selvsagt, PSData er sikkert bedre etablert enn Whitebox (Har bare gode erfaringer med PSData selv, og ingen erfaringer med Whitebox).

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Maskinen bruker ikke SO-DIMM minnebrikker. Billig å oppgradere minne! Grei pris til å ha DVD-Brenner.

Kanskje et dumt spørsmål. Hva er egentlig forskjellen på SO-DIMM og ikke SO-DIMM minne??

I databladet for min Amilo står det :

256-2058 MB DDR SDRAM, DDR 266/333 (desktop memory)

512-1024Mb memory mondules

2 free DIMM memory slots (no memory on board) Hmm..forstår ikkje

kenth

Endret av kenthlar
Lenke til kommentar
Jeg fikk 333Mhz siden jeg hadde lyst på det, og det kostet ikke ekstra... :p

Det er jo bra gjort av PS Data :)

Selv har jeg problemer med og bestemme meg om jeg skal ha en 1557 basert PC (Tundra, Whitebox) eller en Whitebox CL56.. Prisforskjellen er jo på over 2500kr, og det er kun oppgradert skjermkort (Radeon 9700) som er den store forskjellen :ermm:

Lenke til kommentar

Kanskje et dumt spørsmål. Hva er egentlig forskjellen på SO-DIMM og ikke SO-DIMM minne??

SO står for "Small Outline" dvs små brikker, mens dimm står for "Dual Inline Memory Modules" viss jeg ikke husker feil.

SO-dimm's er ca ~1/3 av størrelsen til "vanlige" ddr brikker for desktop maskiner, og passer da bedre i laptops og små pc'er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...