arne0606 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg har frem til nå hatt både fasttelefon, ISDN og ADSL fra Telenor. Nå skal jeg si opp alt og få ngt og telio i stedet. hvor er det jeg skal koble inn det nye bredbåndet da? i den gamle, analoge telefonkontakten der det står telenor? har liksom ikke peiling på hvor man får bredbåndet fra! Lenke til kommentar
sdn Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Telio virka veldig interessant. Har aldri hørt om dem før... Hmm, gratis å ringe. Må ta en telefon til dem i morra I kombinasjon med NGT er det virkelig mye for pengene (har for tiden telenor selv og venter på min nye 2 meg linje, vet ikke om jeg holder ut til etter sommeren ) Lenke til kommentar
jocke Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hvor er det jeg skal koble inn det nye bredbåndet da? i den gamle, analoge telefonkontakten der det står telenor? har liksom ikke peiling på hvor man får bredbåndet fra! Linja kommer gjennom samme kabel som telefonen, bare at det er kun NGT sin "informasjon" som går gjennom den. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg ville valgt NGT, har det selv og ville ikke valgt noe annet De oppgraderer hastigheten jevt og trutt. Og vet at det er ****** lang kø i support telefonen, men når men først kommer i gjennom får man hjelp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå