GSM Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Det hadde vært fint med ventiler der det går ann å velge. skal høre med nermeste rørlegger forretning. Ang alger tror jeg at det vil være såppas mye trykk på vannet at det ikke blir et problem. kan jo evt sette på ekstra trykk for å rense blokkene hvis det blir nøvdendig. Kommer nok bare til å ha vann i det lukkete systemet når jeg er på lan, så stillestående vann skal ikke få stå der å gro. Det fine er at jeg kan putte en eddik løsning i det lukkete systemet og kjøre det noen timer for å rense blokker og slanger, for å så skylle rent med det andre fra vasken Endret 31. mars 2004 av GSM Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg ser for meg at vannet er litt varmere om sommern da rørene blir varmet opp av jorda rundt seg, slik at minimums temp. på vann om sommern er rundt 14-15 grader. Kan dette bli et problem da? Vet ikke om Bergen, men her er det slik. /oftopic Er det bare meg som blir tørst av å lese her?? Lenke til kommentar
blackice Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kult at noen endelig kobler vannkjølinga til springen Angående regulering av vannmengden igjennom systemet så kan det være bedre å regulere det etter kjøleblokkene, da du vil unngå luft i systemet samt at vannet bruker lenger tid i blokkene. Peltier element på nåtiden cpu har mindre og mindre for seg da cpu produserer veldig mye varme. Største elementa jeg har vert borti er 172w (24v) samt 226w (16-17v eller noe). Ettersom de aller fleste som har 226w elementet bruker 12v på det blir elementet på 172w nesten like bra eller bedre, ettersom det kjøres på 24v som det er laget for (og har full effekt der). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå