theDurkan Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 JEg har endel programmer jeg prøver å åpne, men som jeg ikke får. De vil ikek starte når jeg trykker på ikonet. Dette har fungert før. De bare plutselig ikke ville starte. Musa mi indikerer at den jobber med noe for et par sekunder med et timeglass. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Har du prøvd å gått inn i selve mappa til programmene å prøvd å starte derfra? Kan være noe feil med snarveien. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Ja jeg har prøvd. Jeg har også prøvd å gå in på internett og lastet ned noen filer som må åpnes i programmet, og prøvd å starte dem derfra, men det funker ikke. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Hva slags programmer er det, som ikke funker? Endret 29. mars 2004 av Timur Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 hmmmm. JME wireless toolkitt, for programering av Java for mobiler, og BTen min. JEg har ikke funnet flere programmer Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 jeg kan prøve. Men hvis det ikek funker, hva skal jeg da? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 jeg kan prøve. Men hvis det ikek funker, hva skal jeg da? tja... ikke godt å si p.s. det heter Ikke ikke ikek Lenke til kommentar
Timur Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Arg... dobbelpost Endret 29. mars 2004 av Timur Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 jeg kan prøve. Men hvis det ikek funker, hva skal jeg da? tja... ikke godt å si p.s. det heter Ikke ikke ikek haha jeg har en tendens til å skrive masse feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå