mbst Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Lurer på om noen driver med dette. Hva koster settene? Hvordan programmeres det? Bruker man PC-programmer? Hva slags språk brukes? Kan ingenting om programmering, lurer derfor på hvor vanskelig det er. Det skal jo gå an for unger å bruke det, betyr dette at det er svært primitivt? Har tenkt å begynne på kybernetikk ved NTNU til høsten, og tenker meg at LEGO Mindstorm ikke er helt urelevant... virker jo tøft! På forhånd takk! :smile: Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Mindstorms... Har et sett som jeg ikke bruker lenger, når det gjelder vanskelikghets graden så er den lav, så for en nybegyner er det enkelt. Og hvis du lurer på om det er morsomt, så er det det Lenke til kommentar
mbst Skrevet 28. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2002 Hvilket sett har du da? Kanskje jeg kan få kjøpt det brukt? Fins det eventuelt noen butikker på nettet hvor jeg kan kjøpe Mindstorms, eller må jeg ta turen til lekebutikken? lol.. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Har et grunn sett... Det inneholder CD-platen med programvare, mange deler (og da mener jeg mange!), og tegninger og manualer... Skal tenke på den selginga... men tror det blir aktuelt :wink: Lenke til kommentar
mbst Skrevet 28. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2002 Jeg er ikke helt sikker på om jeg skal ha det, men det virker svært interessant. Så vi får se... :smile: Her er mailadressen min, send en mail: [email protected] Er settet ditt komplett og pent brukt da? Hva heter settet? Er det Mindstorms Robotics Invention System 2.0? Når ble det kjøpt? [ Denne Melding var redigert av: mbst på 2002-03-28 23:10 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Hei Dj_eLmO! Om du synest det er morrsomt kvifor selge..? Det eg synest virker interresant er "cracken" som gjær at du kan få lego Mindstorms til å kominisere via internett (tcp/ip) :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå