Gunfreak Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 var innom Ram og Rom i dag og der hadde de SC2, kjøpte det så klart, trode ikke dette skulle komme på pc før i april. uansett det har kommet, løp og kjøp! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 /me hhar lyst på SC2 Digger SC1 Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg synes 1-ern var dritt.. Vet ikke helt hvorfor, men det ble helt sinnsykt kjedelig etterhvert! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Er det mp på pc versjonen? ja. prøv mp demoen, du finner den her: http://www.gamershell.com/download_5435.shtml Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 jeg fikk aldrig mp demoen til å funke, men den funker fett på hele spillet Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Nå er jeg lei meg! Jeg forhåndsbestilte det og hakke fått det ennå! Nå griner jeg! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 jeg fikk aldrig mp demoen til å funke, men den funker fett på hele spillet det står at det er demo v1.1, så eg reknar med at dei har oppdatert den litt, så den virker sikkert betre no. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 men jeg bryr meg ikke for jeg har hele spillet:D Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Nå er jeg lei meg! Jeg forhåndsbestilte det og hakke fått det ennå! Nå griner jeg! Skjønner ikke helt vitsen med å forhåndsbestille spillene..de kommer jo i butikken før de kommer i postkassen til de som har forhåndsbestilt..har i hvert fall vært sånn med de siste spillene..mulig jeg tar feil, men det virker i hvert fall sånn Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ferdig med det nå. Litt lett i grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå