Torjus Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Noen som har hørt om et Antivirus program som heter "NOD 32"? Link: http://www.nod32.com/home/home.htm Det eneste jeg vet om programmet er at de som har det synes det er genialt + at det tar MYE mindre CPU enn Northen gjør... Er det bedre enn Northen? Dårligere?, hvorfor? Endret 29. mars 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Ingen som har hørt om det? Lenke til kommentar
endre84 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 ANBEFALES! NOD32 er et bra antivirus programm, jeg bruker det selv og er veldig fornøyd! Det har de fleste funksjonene Norton tilbyr, om ikke flere, og er like sikker mot virus (det viser mange tester!). Når det gjelder ytelsen og cpu/minne forbruk er NOD32 klart vinneren! For ikke å snakke om prisen, 275 NOK! Last ned en TRIAL versjon og se selv! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Takk for bra svar Jeg får det på fredag... Gleder meg... Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Bruker NOD32 selv jeg! Absoulutt beste antivirus programmet jeg har vært borti! Mye bedre enn Norton spør du meg, tar nesten ikke resurser heller Mvh, Dagger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå