dimdal Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 TermiSk Lærdom Vet at menyen er litt stor... hehe men skal være sånn.. noen som har noen forslag for å forbedre utseende litt ? ikke kritiser så VELDIG negativt da :/ er jo ikke noen proff.. men lurte litt på en bakgrunnsfarge? ossen farger er bra til de som er der allerede? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Validerer ikke... btw: Hvorfor bruker du doctype for HTML 3.2? EDIT: Hvorfor bruker du tables, og ikke divs og CSS? Endret 29. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Hehe oi, tok feil doctype.. har du den riktige så jeg kan paste? hmm.. når jeg lærte meg html så lærte jeg at tables var flotte greier.. er jo lett å holde styr på da .. hvordan funker div da? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 se på den i firefox.... noe mangler Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Du bør vel bruke HTML 4.01 Strict eller Transitional. <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd"> <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"> Ang. tables: Tables er absolutt ikke lett å holde styr på i forhold til divs med CSS. Les litt hos http://www.w3schools.com om CSS, og CSS-basert layout. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 se på den i firefox.... noe mangler Det som mangler nå var der i sted... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Finner ikke feilen.. ser det jeg og.. et stort hull Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Dette er blandt annet noe av det som er kjipt med tables. Umulig å feilsøke... Endret 29. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
magikern Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 http://magikern.sytes.net/forums/termisk_laerdom.png sånn ser det ut i Opera... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Sitter med opera jeg og.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Nå er den fiksa Jepp, men du har 3px margin mellom dem, så det blir en stygg hvit strek. Bruker Firefox. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Den som går gjennom headerskrifta er på bildet den..skal være der Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Den som går gjennom headerskrifta er på bildet den..skal være der Er ikke den jeg mener... Det kommer en 3px tykk strek mellom header og meny. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Bare på pur F sitter jeg med et nettleservindu på ca 1000px i bredde. SIDEN DIN ER FOR BRED Endret 29. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Scale ned bildene da ... ? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Litt skikkelig grafikk hadde hjulpet langt på vei. Som du selv sier, menyen er altfor stor. Ubehagelig border på brødteksten, og wtf gjør den horistontale linja som går gjennom headeren der? Ikke peneste fargevalget jeg har sett. Selve typografien var litt ubehagelig. På denne måten får man inntrykk av at det er så vanvittig mye å lese gjennom! Prøv med større og mer utpregede overskrifter og mindre brødtekst. Skal ikke kommenter times-bruken i header. Du vet nok godt nok selv at den er støgg. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Jepp, driver å finner noen nye fonter og sånt nå.. noen som har noen linker til tutorials på hvordan man lager fint interface? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå