Gå til innhold

ctrl-alt-delete

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kdm/gdm restart? Hvis det henger, er det vel ikke noe å stresse med, bare å kverke X med en eneste gang... Når de kjører i X kjører de tross alt alene.

Vel - om en kan finne ut hvilken prosess som henger så må da det være bedre?? Poenget mitt var bare at om man først er på en tty og skal restarte X så kan man lissegodt gjøre det det. Om man heller vil ctrl-alt-F7 ctrl-alt-backspace så er jo det smak og behag....

Lenke til kommentar

av og til når jeg trykker ctrl-alt-backspace så går skjermen i dvalemodus. Har prøvd å trykke alle knappene som er men den vil ikke gå ut av dvalemodusen. Dette sjker også av og til når jeg logger ut. Det skjer som oftest når jeg bruker KDE. Hvordan kan jeg fikse dette? Er ikke så gøy å restarte pc-en hver gang du logger ut :nei:

Lenke til kommentar

seff... Hvis det bare er et prog som har hengt seg og nekter å slippe X. Morsomt til å ta ut passordbaskyttede skjermsparere (med root passordet på tty da...)

goggys: prøvd å bytte til konsoll og så tilbake igjen? Funker ofte hvis den ikke har detected en mus jeg har plugget inn etc. Kansje det funker på dette også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...