data_mej Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) jeg har aldri programert før og lurer på om det er noen programmer dere annbefaler til f.eks å programere filer ikoner og enkle spill lignende kabal og slike ting. jeg kan alt det grunnleggende innen programering menveit ikke om noen programmer. jeg har hørt noe om noe som het dolphy 7. (mulig stavefeil). er dette no bra i såfall. Endret 29. mars 2004 av data_mej Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 tviler på at du kan alt det grunnleggende... det er noe som heter 'delphi'... Lenke til kommentar
e321 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Delphi er ett flott program ! greit for nybegynnere, men også hvis du kan litt mer... Er litt uskikker på hva språket kalles...men det er noe pascal greier. PE(Personal Edition) av delphi er gratis hvis eg ikkje tar feil(sjekk www.borland.com). Delphi finnes også i Pro edition, Enterprise, Architect, og mer(husker ikkje heilt). Det følger med program til og lage ikoner, musepekere ++ Endret 29. mars 2004 av e321 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå