pain4u Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 det kan være et reisende polsk sirkus...... Jeg vil se lagbilde av bodø/glimt fra 1993... __________________________________________________________ if something`s hard to do, then it`s NOT worth doing. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har fortsatt ikke sett LOCKHEEDS Aurora Project... Mer info om prosjektet kan leses her. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg vil se en james bond i julenisse-drakt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg vil se en james bond i julenisse-drakt nok en gang må du finne et bilde først... Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg vil se lagbilde av bodø/glimt fra 1993... Finnes det på google? Har ikke funnet det foreløpig Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg vil se en james bond i julenisse-drakt Og er det din tur??? Lenke til kommentar
1ar Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Fant ikke noe lagbilde men har lagoppstillingen for cupfinalen i 1993 Bodø/Glimt: Rohnny Westad, Ola Haldorsen, Trond Sollied, Charles Berstad, Andreas Evjen, Runar Berg, Tom Kåre Staurvik, Tommy Hansen, Aasmund Bjørkan, Bent Inge Johnsen, Harald Bratbakk. Innbyttere: Tor Arne Aga, Petter Solli, Thor Mikalsen, Ivar Morten Normark. Og for å komme videre, tviler på noen finner bildet om Glimt, så vil jeg gjerne se et bilde der Bush Jr. ser smart ut. Endret 2. juni 2004 av 1ar Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Se kor smart han e Vil se HW sin logo.... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Vil se Carl I Hagen på joggetur. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Fant ikke noen bilder på google, men fant dette hvor det ihvertfall ser ut som om han har vært på joggetur: Hvis godkjent vil jeg se en bil-krasj-test, altså sånne tester hvor bilprodusentene kjører bilen mot en vegg med dukker inni og ser på skadene på bilen etter krasjet for å se om bilen er sikker nok. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg vil se en Q-tec strømforsyning, en av de sølvfargede. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Fant ikke sølvfarget, men her er en gullfarget: Vil se et bilde av mannen bak IRC. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg vil se noe sinnsykt! da mener jeg virkerlig sinnsykt!!! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Sykt nok for deg? Hvis det er godkjent, så vil jeg se et bilde av Tom Morello som spiller gitar. Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Godkjent? Jeg vil se en overmodifisert Xbox... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Fant ikke sølvfarget, men her er en gullfarget: *bilde* Vil se et bilde av mannen bak IRC. Da leter du virkelig ikke godt nok. EDIT: litt teit spørsmål fra meg, men på et hardwareforum regnet jeg med at dere visste hvilke Q-tec forsyninger som var grå Skulle kanskje sagt grå, beklager Endret 3. juni 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 http://www.tuttoirc.it/khaled.jpg Jeg vil se noe sinnsykt! da mener jeg virkerlig sinnsykt!!! Det der er da mannen bak mIRC, Khaled Mardam-Bey. Mannen som regnes for å stå bak IRC er er Jarkko Oikarinen, og han ser slik ut: Bevis: http://www.faqs.org/rfcs/rfc1459.html Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Er altfor mange mennesker som tror IRC er mIRC, og mIRC er irc. "Er du på mirc eller?" Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Apropos det som står i den forrige posten... Er ikke dette bare mannen bak mIRC..? Edit: Bah... så trøtt at jeg ikke orker å lese posten om akkurat det samme... Edit2: Godkjent? Jeg vil se en overmodifisert Xbox... Endret 3. juni 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå