Gå til innhold

Google-leken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har forslag til en ny regel, som jeg tror "vi" trenger her på Google leken.

 

Når noen skal ønske seg noe, må han/hun vite at dette bildet finnes Google. Det vil si, at alle fra (synes jeg) skal først finne ønsket/bildet sitt på Google (søk etter ditt ønske), slik at alle vet at det finnes. Det er jo hele poenget med denne topicen... Eller??  :hmm:

For de som ikke har skjønt det enda... Dette er Google leken.

Meningen med denne leken er å finne bilder som de andre har ønsket, PÅ GOOGLE. Poenget med min regel er at hvis ingen finner bildet på Google, skal de ikke begyne å finne bildet på noen andre sider en Google... :nei:

Lenke til kommentar
Jeg har forslag til en ny regel, som jeg tror "vi" trenger her på Google leken.

 

Når noen skal ønske seg noe, må han/hun vite at dette bildet finnes Google. Det vil si, at alle fra (synes jeg) skal først finne ønsket/bildet sitt på Google (søk etter ditt ønske), slik at alle vet at det finnes. Det er jo hele poenget med denne topicen... Eller??  :hmm:

For de som ikke har skjønt det enda... Dette er Google leken.

Meningen med denne leken er å finne bilder som de andre har ønsket, PÅ GOOGLE. Poenget med min regel er at hvis ingen finner bildet på Google, skal de ikke begyne å finne bildet på noen andre sider en Google... :nei:

nesten enig...

men alle(nesten) bilder finnes på google, men hvis man tar ett helt spessielt bilde, og ikke noe slikt som en grønn hund, så bør man vite at det spessielle bildet er det, som det bildet man skal finne nå

 

jeg vil se den aller første pondus-stripen

 

der bør man vite at bildet finnes på google...

Lenke til kommentar
Så det du sier nå er at SumSar fant først "den aller første pondus-stripen" på google og deretter ønsket det. Vet han at det finnes der, vet du at det finnes der?

nei, men han bør vite det, jeg vet ikke om det er på google, men SumSar BØR vite at det er der

Lenke til kommentar

må bare le litt. pingviner bor på syd polen og isbjørner bor på nordpolen. hadde jo blitt en skikkelig utfordring det. hehe. sel er litt mer realistisk (selv om ikke jeg har funnet det)

 

PolarBearUnderWater1-SeaWorld-SanDiego-Sun13June99.jpg

 

edit: og jeg vil se et SKIKKELIG data nerd, i sine rette omgivelser. dvs et mega nerd foran super dataen(e) sin.

Endret av andesam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...