the_zombie Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Nusse var den første i norge. For å få igang denne leken igjen vil jeg se en rosa katt! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Cell Phone This 14-karat gold cell phone, designed in 2000, is set with 466 gemstones, including 39 diamonds, 215 rubies, and 212 blue sapphires. Jeg vil se En skriver som er stor nok til å skrive ut SVÆÆRE plakater! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) den er gul. jeg vil se den aller første pondus-stripen Endret 7. mai 2004 av SumSar Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg har forslag til en ny regel, som jeg tror "vi" trenger her på Google leken. Når noen skal ønske seg noe, må han/hun vite at dette bildet finnes Google. Det vil si, at alle fra nå (synes jeg) skal først finne ønsket/bildet sitt på Google (søk etter ditt ønske), slik at alle vet at det finnes. Det er jo hele poenget med denne topicen... Eller?? For de som ikke har skjønt det enda... Dette er Google leken. Meningen med denne leken er å finne bilder som de andre har ønsket, PÅ GOOGLE. Poenget med min regel er at hvis ingen finner bildet på Google, skal de ikke begyne å finne bildet på noen andre sider en Google... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg har forslag til en ny regel, som jeg tror "vi" trenger her på Google leken. Når noen skal ønske seg noe, må han/hun vite at dette bildet finnes Google. Det vil si, at alle fra nå (synes jeg) skal først finne ønsket/bildet sitt på Google (søk etter ditt ønske), slik at alle vet at det finnes. Det er jo hele poenget med denne topicen... Eller?? For de som ikke har skjønt det enda... Dette er Google leken. Meningen med denne leken er å finne bilder som de andre har ønsket, PÅ GOOGLE. Poenget med min regel er at hvis ingen finner bildet på Google, skal de ikke begyne å finne bildet på noen andre sider en Google... nesten enig... men alle(nesten) bilder finnes på google, men hvis man tar ett helt spessielt bilde, og ikke noe slikt som en grønn hund, så bør man vite at det spessielle bildet er det, som det bildet man skal finne nå jeg vil se den aller første pondus-stripen der bør man vite at bildet finnes på google... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Så det du sier nå er at SumSar fant først "den aller første pondus-stripen" på google og deretter ønsket det. Vet han at det finnes der, vet du at det finnes der? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Så det du sier nå er at SumSar fant først "den aller første pondus-stripen" på google og deretter ønsket det. Vet han at det finnes der, vet du at det finnes der? nei, men han bør vite det, jeg vet ikke om det er på google, men SumSar BØR vite at det er der Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ok. Nå er jeg med, og jeg er enig med deg. Så da mener du sikkert at regelen skal låte slik: Alle som skal ønske noe, bør vite at bildet finnes på Google...!? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg vil se En skriver som er stor nok til å skrive ut SVÆÆRE plakater! Jeg vil se en som spiller el gitar på et sat*ns anlegg (mer enn 2x15" elementer ) Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Dette for holde. Vil se bilde av en frosk, som skal se litt "smart" ut Edit: Endret 7. mai 2004 av Newt32 Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Litt mer enn to 15"ere det her... Jeg vil se en kar med hockeysveis (ikke McGyver, en annen) EDIT: Newt32, du mellom-posta meg >_< Endret 7. mai 2004 av Medrakil Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Ja... Jeg posta før deg... Har du modem (ISDN) ? Edit: Endret 7. mai 2004 av Newt32 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 -Bilde1- -Bilde2- -Bilde3- -Bilde4- Kan du forklare hvordan er såkalt "hockeysveis" ser ut? Fordi jeg aner ikke. Ser ikke for meg McGyver akkurat nå... Er noen av disse godkjent? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) hockeysveis Tazmanian devil på en mc Endret 7. mai 2004 av taz Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Stort bilde Dette er vel en mc. Nå vil jeg se et bilde av en frosk som skal se litt "smart" ut... Edit: Fant bilde... Endret 7. mai 2004 av Newt32 Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hvis godkjent vil jeg se en isbjørn under vann, med pingvin eller sel i munnen. Eller bare en isbjørn under vann Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) må bare le litt. pingviner bor på syd polen og isbjørner bor på nordpolen. hadde jo blitt en skikkelig utfordring det. hehe. sel er litt mer realistisk (selv om ikke jeg har funnet det) edit: og jeg vil se et SKIKKELIG data nerd, i sine rette omgivelser. dvs et mega nerd foran super dataen(e) sin. Endret 8. mai 2004 av andesam Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 kan ikke si det var ei rå dame da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå