Gå til innhold

Google-leken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Laveste kvinne:

sample15.jpg

 

Jeg vil se en spygrønn bil!

Green%20car%20-%20screen.jpg

 

Ok, da vil jeg se... Et CS-screenshot (public, ikke boter eller noe sånt) der en eller annen har minst 40-0 i stats...

 

 

EDIT: Helst enda mer...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Jeg har forslag til en ny regel, som jeg tror "vi" trenger her på Google leken.

 

Når noen skal ønske seg noe, må han/hun vite at dette bildet finnes Google. Det vil si, at alle fra (synes jeg) skal først finne ønsket/bildet sitt på Google (søk etter ditt ønske), slik at alle vet at det finnes. Det er jo hele poenget med denne topicen... Eller?? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har forslag til en ny regel, som jeg tror "vi" trenger her på Google leken.

 

Når noen skal ønske seg noe, må han/hun vite at dette bildet finnes Google. Det vil si, at alle fra (synes jeg) skal først finne ønsket/bildet sitt på Google (søk etter ditt ønske), slik at alle vet at det finnes. Det er jo hele poenget med denne topicen... Eller?? :hmm:

men finner nesten alt, og finner man ikke akkurat det man er ute etter, så kan man jo tolke det litt, finne noe som nesten passer...

Lenke til kommentar

Jeg stemmer mot den regelen, da det er enkelte ting som fint kan finnes på andre måter med en brukbart oppegående hjerne. Hvis en person f.eks spør etter en butikk vil jeg da automatisk finne siden til den butikken, og hente bilder derfra.

 

Eller, jeg er for, hvis du kan bruke hele google, altså du har lov å finne sider med den vanlige søkefunksjonen ;)

Lenke til kommentar

Ja, f.eks. en fyr som ønsket seg bilde av en... Valtra 8500 (?) (traktor) med et eller annet.... så jeg fant noen bilder på valtra.com, ikke værre... (riktignok egentlig ikke hans tur til å ønske, da). Men dersom et bilde er umulig å finne, så må vel folk bare gi beskjed om det, sånn at ønskeren kan komme med et nytt og bedre ønske...

Lenke til kommentar
Ja, f.eks. en fyr som ønsket seg bilde av en... Valtra 8500 (?) (traktor) med et eller annet.... så jeg fant noen bilder på valtra.com, ikke værre... (riktignok egentlig ikke hans tur til å ønske, da). Men dersom et bilde er umulig å finne, så må vel folk bare gi beskjed om det, sånn at ønskeren kan komme med et nytt og bedre ønske...

du kunne jo funnet bilde av en valtra 8500, uten de greiene bak, hvis det er umulig å finne noe, så endrer man litt på ønsket, det blir godtatt...

Lenke til kommentar

Jeg synes bare at folk må skjerpe seg litt når de poster... Ikke bare poste i hytt å pine.. Vær sikker på at det du poster faktisk er det som blir spurt etter... Og tar du feil så rediger bort både bilde og ønske, slik at vi unngår missforståelser om hvilket ønske som gjelder...

Lenke til kommentar
http://home.online.no/~rkaste/comphist/dat...htg/eniac_1.gif

ENIAC - heter ENIAC (Electronic Numerical Integrator And Computer). 1946

 

 

Vil se en kjendis som tryner .... skikkelig!

Erm ENIAC er verdens første datamaskin.. :roll: Men norges første het noe helt annet..NUSSE :w00t:

 

nt11487.jpg

 

Bevis finner du her !

 

Da vil jeg se bilde av en luksus mobiltelefon (mener det var ett selskap som lagde sånne dekket i gull og greier :p )

OT: Trodde man ville frem til den første dataen tatt i bruk i norge .. ikk den første norskproduserte.... :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...