Helt Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Vis godkjent, ønsker jeg å se en dverg me ipod.(i hånden) Den trur jeg blir vrien du... Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Vis godkjent, ønsker jeg å se en dverg me ipod.(i hånden) Den trur jeg blir vrien du... okey da, moddet fjernkontroll. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Dette er en jpeg-fil, for de som ikke visste det Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 http://www.imobile.com.au/images/future/ju...-3100_large.jpg Jeg vil se en lada Ja du den var modda du...Ingen ting spesielt med den! Lenke til kommentar
Helt Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Du sa ingeting om at det måtte være til en TV Jeg vil se en en mann i gstreng og bh... Lenke til kommentar
Lond Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 http://arts.anu.edu.au/sss/selfandsociety/GENDER.jpg Han har sikkert det under klærne Jeg vil se en nykokt fiskebolle (fra fabrikk). Lenke til kommentar
TDK Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Ja du den var modda du...Ingen ting spesielt med den! Han sa: Ta bare Nokia telefon dere Kansje litt vanskelig med eldre modeller Dermed postet jeg et bilde av en nokia telefon. Lenke til kommentar
Kunji Abanjoni Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Nykokt eller ikke, dette er ivertfall en fiskebolle jeg vil se bilde av en Saab 900, rundt 1985 model med Turbo Lenke til kommentar
srbz Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Det er visstnok en -92 modell (kabriolet og greier). Hvis godkjent, vil jeg se bilde av en fyr (eller et kvinnfolk) som løper på en vegg... Lenke til kommentar
Kunji Abanjoni Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 tja han springer vel kanskje på.. vil se bilde av Victoria Beckham i tanga.. ;-) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Tjaaaa... Victoria? Vet ikke... men det står der i hvert fall... eneste jeg fant.. hvis godkjent, ønsker jeg meg en papegøye som ser på TV-nyhetene Lenke til kommentar
thinktwo Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Tor dette passer bedre Jeg vil se et Ham-Kam bilde fra bortebane..... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Vel, dette er fra kampen Bodø/Glimt - Ham-Kam søndag 2/5 som endte 0-2 (Espen Olsen og Marius Gullerud - flott navn til målscorer å være ) Da vil jeg gjerne få ønske om igjen en papegøye som ser på TV-nyhetene... Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 papegøye vel... det er en tv i bakgrunnen.... eneste jeg fant... hvis godkjent vil jeg se en "hardy guttene" bok (forsiden) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 svarte å mange ganger i-pod skal bli nevt i denna tråden a.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg vil se en Donald som skater... Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 svarte å mange ganger i-pod skal bli nevt i denna tråden a.. Gjør det noe da? Den er jo vakker for svarte! Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Vil se Bill Gates med Tux i hånden Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) den var ikke lett... EDIT: Nærmeste jeg fant... Hva med å finne meg et bilde av jorden som kræsjer med solen i en gigantisk ildkule? Endret 5. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Nesten... Hvis godkjent vil jeg se en boks med Caffrey's. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå